به گزارش ایرنا، محمد حسین مقیمی روز یکشنبه در مراسم تجلیل از کارمندان نمونه و دستگاه های برتر دولتی شهرستان شهریار با اشاره به جنگ اقتصادی آمریکا ضد ملت ایران گفت: در این جنگ نیز مانند دوران جنگ تحمیلی با ایستادگی وحمایت از دولت می توانیم پیروز شویم.
وی اظهارداشت: امروز دشمن با هدف گرفتن شریان های اقتصادی می خواهد به هدف خود برسد، اما ایستادگی ملت ایران در سایه توجه و همدلی و پشتیبانی از دولت و نیز توجه به اقتصاد مقاومتی آنان را ناکام خواهد کرد.
مقیمی مهمترین برنامه دولت را حفظ و توجه به کارخانجات و واحدهای تولیدی و حمایت از تولیدات داخلی و توجه به جوانان و نخبگان خلاق در همه سطوح ذکر کرد و ادامه داد: مشکلات واحدهای تولیدی باید رفع شود و واحدهای تولیدی و صنعتی با تمام ظرفیت، اشتغال و اقتصاد را رونق بخشند.
وی با اشاره به طرح های بهره برداری شده در سفر به شهرستان شهریار گفت: طرح های خوبی در این سفر برای رونق اشتغال، تولید و دیگر زمینه ها از جمله فضاهای آموزشی ، آبیاری قطره ای برای حفظ ذخائر آب به بهره برداری رسید که در مجموع بیش از یکهزارو 100 میلیارد تومان برای 164 پروژه صرف شده است.
به گزارش ایرنا، مراسم آغاز به کار 64 طرح عمرانی، آموزشی، ورزشی و کشاورزی شهرستان شهریار با اعتبار 154 میلیارد تومان با حضور مقیمی استاندار تهران برگزار شد.
در سفر یک روزه استاندار تهران مدرسه 15 کلاسه شهرک ASP مسکن مهر که با زیربنای 1700 متر در چهار طبقه و با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون تومان ساخته شده است مورد بهره برداری قرار گرفت.
همچنین در این سفر مجموعه ورزشی امریه در زمینی به مساحت 9 هزار و 790 متر و زمین چمن مصنوعی ازمحل اعتبارات شهرداری شهریار با اعتبار 7 میلیارد تومان بهره برداری شد.
زمین آبیاری قطره ای حصارزیرک به وسعت 35 هکتار که با سرمایه گذاری بخش خصوصی با اعتباری بالغ بر 514 میلیون تومان ساخته شده است دیگر طرحی بود که استاندار آن را افتتاح کرد.
فرماندار شهرستان شهریار نیز در این مراسم گفت: جلسات متعددی بر اساس دستورات استاندار با محوریت اهداف دولت تدبیر و امید و منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص حمایت از واحدهای تولیدی، ایجاد مشارکت بخش خصوصی و حل مشکلات واحدهای تولیدی به منظور تقویت چرخه تولید در شهرستان برگزار شده است.
نورالله طاهری اظهار داشت: همچنین جلسات شورای اداری به منظور رسیدگی به نیازها و مطالبات به حق مردم با تاکید برآشنایی مردم با مسئولان درجهت آشنایی مسئولان با مشکلات شهرها و رفع آنها برگزار که تصمیمات خوبی نیز در آن اتخاذ شده است.
وی گفت: با نظر مساعد استاندار تهران برای نخستین بار در شهرستان شهریار هفته آینده ،هفته فرهنگی نام گذاری شده است که در این هفته نیازها و کاستی های فرهنگی در ابعاد اجتماعی، دینی و مذهبی با مشارکت نخبگان و دستگاههای فرهنگی ارزیابی و برای آن برنامه ریزی مدونی می شود.
تهرام/6139/1109 / 6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.