به گزارش ایرنا احمد مسجد جامعی روز یکشنبه در هشتاد و دومین جلسه شورای شهر تهران با بیان اینکه پروژه خیابان سی تیر با پروژه‌های دارالخلافه و تهران قدیم متفاوت است، افزود: روندی مداوم و به دور از هیجان بر این پروژه حاکم بود و به آن به عنوان کار سازه ای نگاه نشد.
وی اظهارداشت: در کنار کار پیاده راه سازی و حضور دکه ها برای فروش اغذیه ، گروههای داوطلب نیز به اجرای نقالی خوانی، پرده‌خوانی و آواز و موسیقی می پردازند و دکه هایی نیز برای فروش کتاب و صنایع دستی ایجاد شده است .
عضو شورای شهر تهران عنوان کرد: به نوعی در این خیابان کباب فروشی ،کتابفروشی را در کنار خود آورده است و وقتی این فعالیت‌ها به طور خود جوش انجام می‌شود مردم هم حضور خواهند داشت.
مسجد جامعی با بیان اینکه حضور مردم در این خیابان 40 برابر شده است یادآورشد: سی تیر که پیش از این محیطی مرده بود، شور و نشاط افزایش پیدا کرده و زندگی شهری و شبانه به آن اضافه شده است.
عضو شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: بسیاری از پروژه ها در گذشته چنین ادعاهایی داشتند اما از آنجا که با تبلیغات گسترده همراه بودند نتوانستند موفق باشند.
این عضو شورای شهر تهران همچنین گفت: پیشنهاد می کنم برای این خیابان سرویس‌های بهداشتی پیش بینی شود و دسترسی به آب شرب برای حاضران فراهم شود و مبلمان شهری مناسب نیز برای حضور خانواده‌ها به ویژه کودکان باید در خیابان نصب شود.
تهرام/7244/3225 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.