به گزارش روز شنبه روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان تهران، علی شهری ضمن گرامیداشت آغاز هفته دولت اظهار داشت: این اداره کل پروژه‌های آموزشی بسیاری را برای تحویل به آموزش و پرورش شهر تهران و شهرستان‌های استان تهران در مهرماه 1397 فراهم کرده تا دانش‌آموزان بتوانند در محیط‌های آموزشی نوساز و ایمن به ادامه تحصیل بپردازند.
وی با اشاره به بهره‌برداری از 6 پروژه آموزشی در استان تهران با 69 کلاس درس در هفته دولت افزود: این پروژه‌ها در نقاط پُرتراکم دانش‌آموزی و در مناطقی احداث شده که به واسطه فضاهای آموزشی و پرورشی در مضیقه بودند، همچنین در مجموع تعداد زیادی پروژه آموزشی در مناطق مورد نیاز استان تهران تا مهرماه97 تحویل خواهند شد.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران اظهار داشت: این پروژه‌های آموزشی در پردیس، شهریار پاکدشت و قرچک با 7 هزار و 169متر مربع زیربنا آماده و تحویل آموزش و پرورش خواهد شد.
شهری با اشاره به اهمیت نقش خیرین مدرسه ساز گفت: خیرین همواره در ساخت و تکمیل فضاهای آموزشی استان تهران همراه نوسازی مدارس بوده‌اند که در پروژه‌های تحویلی نیز خیرین مدرسه ساز بسیاری از پروژه‌ها آموزشی را ساخته و یا در تکمیل آنها نقش بسزایی داشته‌اند.
تهرام/7245//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.