به گزارش ایرنا ، در این برنامه که با حضور سرپرست فرمانداری، معاونان فرمانداری ، رؤسای ادارت و نهادهای شهرستان در محل مصلای صاحب الزمان (عج) برگزار شد ، مردم مسائل و مشکلات خود را مستقیما با رئیس اداره مربوطه بیان کرده و دستورات لازم برای حل مشکلات این افراد صادر شد.
سرپرست فرمانداری ورامین در این مراسم گفت : مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند و مسئولان موظفند تا بر اساس وظایف قانونی و شرعی مسائل و مشکلات مردم را در چارچوب قانون رفع کرده و شرایط را برای زندگی بهتر مردم فراهم کنند.
حسین کاغذلو اظهار داشت: هفته دولت فرصت مناسبی برای تبیین خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی برای مردم است چرا که این امر مردم را نسبت به آینده نظام امیدوارتر کرده و اعتماد آنان را به مسئولان بیشتر می کند.
وی تأکید کرد: مسئولان باید با حضور در بین مردم ، از نزدیک مسائل و مشکلات آنان را شنیده و در صدد رفع آن بر آیند ، شأن مسئولیت تنها رفع مشکلات مردم است و باید از فرصت هفته دولت برای تحقق این مهم استفاده کرد.
وی با اشاره به برنامه های شهرستان ورامین در هفته دولت گفت: همزمان با ایام هفته دولت 31 پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر 380 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده و یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود.
دوم تا هشتم شهریور به یاد شهیدان رجایی و باهنر ، هفته دولت نام دارد.
ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.