به گزارش خبرنگار ایرنا، مرتضی حیدری روز سه شنبه در جلسه شورای ورزش و ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان پردیس به جمع خبرنگاران افزود: با اجرای ماده 27 قانون، مجموعه چند منظوره ورزشی در شهر پردیس و همچنین استخر، چمن مصنوعی و تجهیز کف پوش مجموعه ورزشی سعید آباد جاجرود با همکاری شهرداری و شورای شهر پردیس به بهره برداری می رسد.
فرماندار پردیس با بیان اینکه بخشی از بودجه شهرستان برای ساخت مجموعه ورزشی تخصیص داده شده است اظهارداشت: سرمایه گذاران ورزشی می تواند نقش مثبتی در کاهش آسیب‌های اجتماعی به همراه داشته باشد.
وی همچنین به اهمیت ازدواج جوانان و مرتفع شدن شرایط برای قشر جوان اشاره کردو گفت: در ستاد ساماندهی جوانان راه اندازی اپلیکیشن ازدواج توسط پایگاه نقطه اسرار تصویب شد که دست اندرکاران آمادگی خود را برای همکاری اعلام کردند.
وی اضافه کرد: راه اندازی این سامانه به شیوه نوین می تواند مسائل و مشکلات جوانان را رصد و نسبت به رفع آنها اقدام کند.
حیدری با بیان اینکه بیش از 50 باشگاه ورزشی دولتی و خصوصی پردیس فعالیت می کند، خاطرنشان کرد: برخی از این باشگاه‌ها بدون سند، کاربری و مجوز فعالیت می کنند در حالیکه جوانان اوقات فراغت خود را در این باشگاه‌ها می گذرانند که برای ما ارزشمند است.
وی با اشاره به فرصت مناسب برای سرمایه گذاران بخش خصوصی در فازهای مسکن مهر 5 ،8 ،9 و11 خاطر نشان کرد: شرکت عمران شهر جدید پردیس در فازهای جدید زمین‌هایی را با کاربری ورزشی را مشخص کرده که سرمایه گذاران برای خرید زمین با قیمت مناسب و ساخت مجتمع‌های ورزشی اقدام می کنند.
تهرام/9441 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.