محمد کرم درآبادی عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به برگزاری نماز عید سعید قربان در ساعت 8 صبح در مصلای امام خمینی (ره) از ساعت ها قبل از شروع نماز 6 دستگاه آمبولانس به همراه 5 دستگاه موتورلانس به همراه حدود 50 تکنسین اورژانس اعم از پزشک، پرستار و کارشناس فوریت های پزشکی در نقاط داخلی و بیرونی مصلای مستقر می شوند.
وی همچنین به استقرار تکنسین های اورژانس در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) نیز اشاره کرد و اظهار داشت: 2 دستگاه آمبولانس به همراه 2 دستگاه موتورلانس نیز در مسیرهای ورودی و خروجی حرم مستقر می شوند.
مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران خاطرنشان کرد: استقرار تکنسین های اورژانس تا پایان برگزاری و پس از عادی شدن تردد نمازگزاران ادامه دارد.
به گفته وی تکنسین های اورژانس همزمان با برگزاری نماز عید قربان در سایر اماکن مذهبی، حسینه ها و مساجد پر ازدحام نیز مستقر می شوند.
مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران همچنین به استقرار موتورلانس ها و آمبولانس های این مرکز همزمان با برگزاری مراسم دعای عرفه اشاره کرد و افزود: تکنسین های اورژانس با حضور در مساجد، تکایا و اماکن مذهبی پر ازدحام شهر تهران مستقر خواهند شد.
درآبادی از نمازگزاران خواست که همچون سال های گذشته با تکنسین های اورژانس همکاری داشته و در صورت بروز هر گونه حادثه و یا نیاز به خدمات درمانی مراتب را به سامانه 115 و یا تیم های استقرار یافته در محل اطلاع دهند.
نماز عید سعید قربان فردا (چهارشنبه) از ساعت 8 صبح در مصلای امام خمینی (ره) و سایر اماکن مذهبی، تکایا و حسینیه ها برگزار می شود.
تهرام/7243/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.