مجید نصرالله نژاد عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگارایرنا افزود: با توجه به تعطیلی عید سعید قربان (چهارشنبه) و همزمان با تعطیلات آخر هفته تردد خودروها در تمامی مسیرهای استان تهران پرحجم است.
وی بیان کرد: درمسیرهای تهران به سمت کرج، قم، ساوه و پاکدشت تردد خودروها پر حجم اما روان است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران با بیان اینکه تردد خودروها در مسیرهای شمالی استان تهران روبه افزایش است اظهار داشت: در حال حاضر تردد خودروها در جاده های هراز و فیروزکوه و همچنین لواسان پرحجم و نیمه سنگین است که پیش بینی می شود در ساعات پایانی امروز (سه شنبه) حجم تردد خودروها در این مسیرها افزایش یابد.
نصرالله نژاد ادامه داد: در تمامی مسیرهای استان تهران تردد خودروها بصورت نیمه سنگین و روان است اما درجاده های استان های مازندران که در همسایگی استان تهران است تردد خودروها پرحجم و سنگین است.
وی از مسافران خواست که زمان سفر خود را چه رفت و چه برگشت مدیریت کنند و تا می توانند زمان بازگشت خود را به روز جمعه موکول نکنند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران به شهروندان توصیه کرد که با سرعت مطمئنه و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در جاده ها حرکت کنند و همچنین برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی در جاده های استان های مختلف می توانند به سامانه 141 تماس حاصل کنند.
تهرام/7243/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.