به گزارش ایرنا، محسن هاشمی روز سه شنبه در هشتاد و یکمین جلسه علنی شورای پنجم شهر تهران افزود: بهترین نامی که می توان به شورای پنجم داد عنوان شورای مردمی است زیرا بالاترین حدنصاب رای را از سوی شهروندان تهرانی گرفت.
وی همچنین در خصوص عملکرد یکساله شورای پنجم شهر تهران گفت: در این مدت 81 جلسه علنی، 60 جلسه هم اندیشی و 73 جلسه هیات رئیسه و 500 جلسه کمیسیون تخصصی برگزار شده است.
هاشمی افزود: همچنین صدها ملاقات مردمی و بازدید از مناطق مختلف شهر تهران توسط اعضای شورای شهر تهران در یکسال گذشته انجام شده که شرح این فعالیت ها بزودی در اختیار افکار عمومی قرار می گیرد.
وی ادامه داد: در یکسال گذشته 42 مصوبه نامگذاری، 75 مصوبه معرفی اعضا در نهادها و کمیته های مختلف ، 54 طرح، 190 تذکر و 46 نطق پیش از دستور در شورای شهر تهران مطرح شده است.
رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه در این مدت 40 لایحه از سوی شهرداری تهران به شورا ارسال شد، خاطرنشان کرد: همچنین در یکسال گذشته 121 گزارش مالی در خصوص عملکرد شهرداری ارائه شده است.
به گزارش ایرنا انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت سال 96 برگزار و فعالیت شوراها از اول شهریور همان سال شروع شد.
تهرام/9343/3225/ 1008
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.