به گزارش ایرنا، محمد حسین مقیمی روز سه شنبه در نشست ستاد اربعین استان تهران با بیان اینکه خدمت رسانی به بخش عظیمی از راهپیمایان اربعین حسینی در شهر مقدس نجف بر عهده ستاد این استان است افزود: فرمانداری های تابعه این استانداری و شهرداری پایتخت نیز در این مسیر با ستاد اربعین استان تهران همراهی می کنند.
وی با بیان اینکه فرمانداری های شهرستان های استان تهران هر کدام حداقل 500 میلیون تومان و حداکثر 1 و نیم میلیارد و فرمانداری تهران سه میلیارد تومان به ستاد اربعین کمک خواهند کرد اظهارداشت: تلاش شود تا با جذب کمک های مومنان این مبالغ افزایش پیدا کند.
مقیمی خاطرنشان کرد: خدمات شهر نجف اعم از اسکان، تغذیه، درمان و سایر خدمات به زائران حسینی بر عهده موکب استان تهران است ضمن اینکه نظافت این شهر نیز بر عهده 5 هزار نفر از نیروهای خدماتی شهرداری پایتخت قرار گرفته است.
وی گفت: ستاد اربعین استانداری تهران با همراهی نیروهای خود در صورة العشرین و پارکینگ طبقاتی حرم حضرت امیرالمومنین(ع) مستقر خواهند بود و خدمات خود را ارائه می کنند.
فرماندار تهران نیز در این نشست با بیان اینکه فرمانداری آمادگی کمک سه میلیارد تومانی به ستاد اربعین استان تهران را مطابق سالهای قبل دارد افزود: این کمک در قالب ارائه اقلام مختلف از جمله برنج، روغن و سایر مواد غذایی صورت می گیرد.
عیسی فرهادی با اشاره به پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی به سمت حرم حضرت عبدالعظیم(ع) افزود: پیش بینی حضور 2 میلیون نفر در این راهپیمایی را میکنیم.
وی گفت: فرمانداری تهران و ری در این زمینه نیز مسئولیت هایی برعهده دارند که تلاش می کنند به نحو شایسته ای انجام دهند.
تهرام/6139 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.