به گزارش ایرنا، حسین کاغذلو روز شنبه در دیدار با رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: امروز خدمت رسانی به مردمی که با وجود تمامی مشکلات پای انقلاب ، ارزش های اسلامی و نظام ایستاده اند افتخاری است که باید از آن در جهت رفع مشکلات جامعه استفاده کرد.
وی گفت: در روز قیامت مسئولان را به واسطه میزان خدمتی که به مردم کرده اند مورد سوال قرار می دهند و جناح بندی سیاسی در این سوال جایی ندارد.
وی با تأکید بر لزوم ارتباط موثر مجموعه فرمانداری با ستاد نماز جمعه گفت: اعتقاد به روحانیت از سوی مسئولان شهرستان ورامین قلبی و پابرجاست چرا که روحانیون به ویژه ائمه جمعه به واسطه جایگاه معنوی خود می توانند به کمک مجموعه شهرستان آمده و در بیان مشکلات و کمک به رفع آن ، یاریگر نماینده دولت در شهرستان باشند.
سرپرست فرمانداری ورامین تأکید کرد: شهرستان ورامین از ظرفیت های ویژه ای در حوزه های مختلف برخوردار است که اگر این توان به درستی استفاده شود، بسیاری از مشکلات در داخل شهرستان برطرف و مردم از مواهب نظام بیش از گذشته برخوردار می شوند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران نیز در این دیدار با تأکید بر لزوم حفظ وحدت در جامعه گفت: جناح های سیاسی فعال در جامعه به ویژه در شهرستان ورامین ، مشترکات بسیاری دارند که اگر فعالیت ها بر مدار این نقاط مشترک صورت گیرد ، بسیاری از محرومیت ها از منطقه رخت بر می بندد.
حجت الاسلام سید محسن محمودی افزود : جامعه اسلامی بیش از هر نقطه ، از افراط و تفریط رنج دیده و صدمه می خورد ، اگر در فعالیت ها و مسیر خدمت رسانی به مردم از حاشیه ها پرهیز شده و فقط به خدمت رسانی به مردم توجه شود ، بسیاری از مشکلات از جامعه دور می شود.
وی تصریح کرد: هر جا که حاشیه سازی وجود دارد ، قطعا افراد به دنبال منافع شخصی خود هستند.
امام جمعه موقت ورامین گفت : ستاد نماز جمعه شهرستان ورامین تلاش دارد تا با همراهی مجموعه فرمانداری شهرستان ، در رفع مشکلات جامعه و پیشرفت و توسعه شهرستان گام برداشته و خود را در کنار مجموعه شهرستان می داند.
محمودی با تقدیر از دستور فرماندار شهرستان در عدم نصب بنر تبریک انتصاب اظهار امیدواری کرد که این فرهنگ در کل شهرستان نهادینه شود.
ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.