به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمحمدعلی افشانی روز شنبه در حاشیه بازدید از تونل آرش اسفندیار افزود: پروژه پس از بازدید قبلی پیشرفت فیزیکی خوبی داشته است.
وی اعتبار مورد نیاز پروژه را 250 میلیارد تومان ذکر و خاطرنشان کرد: تاکنون 190 میلیارد تومان از این اعتبار پرداخت شده است.
وی طول تونل را 1400 متر ذکر و بیان کرد: این تونل شرق بزرگراه مدرس را به سمت بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی متصل می کند.
افشانی همچنین درپاسخ به سوالی درخصوص ممنوعیت ادامه فعالیت شهردار تهران با توجه به قانون منع بکارگیری بازنشستگان که شامل افراد بازخرید شده نمی شود اظهار داشت:با توجه به اینکه این قانون برای اصلاح به مجلس برگشت داده شده و بعد از نظر اصلاحی مجلس و تایید شورای نگهبان این موضوع مشخص خواهد شد.
کلیات پروژه تونل آرش اسفندیار سال 93 در معاونت حمل و نقل و ترافیک تایید و عملیات احداث آن سال 94 آغاز شد.
فاز نخست این پروژه اردیبهشت ماه امسال افتتاح شد.
وی در ادامه در حاشیه بازدید از پروژه تقاطع غیرهمسطح مدرس آفریقا گفت:رو گذر مدرس آفریقا امکان ورود به الهیه و پارک وی را برای خودروهایی که در مسیر شمال به جنوب اتوبان‌مدرس حرکت می کنند فراهم می سازد.
شهردار تهران اعتبار این پروژه را ۲۲ میلیارد تومان و طول آن را ۴۵۰ متر اعلام کرد و یادآور شد: این پروژه اگرچه از نظر حجم کوچک است اما در آسان سازی و دسترسی اثرگذار است.
وی افزود: براساس اعلام شهردار منطقه و پیمانکار این پروژه تا آخر شهریور ماه به بهره برداری می رسد.
دراین مراسم محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهرتهران، ایرج معزی معاون فنی و عمرانی شهردارتهران ومصطفی سلیمی شهردارمنطقه 3 نیز حضور داشتند.
ادامه دارد...
تهرام/1109/9353
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.