به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسین توسلی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر پردیس که در مسجد الغدیر برگزار شده ، با اشاره به فرازهایی از سخنان مقام معظم رهبری اظهار داشت: مقام معظم رهبری در رابطه با تهدیدهای نظامی آمریکا از یک سو و پیشنهاد مذاکره از سوی دیگر فرمودند، نه مذاکره می‌کنیم و نه جنگی در می‌گیرد.
وی در ادامه با اشاره به مشکلا ت اقتصادی موجود اظهار داشت: تعدادی از اقتصاد دانان ریشه مشکلات اقتصادی و راه حل آن را به رئیس جمهور ارائه کردند.
امام جمعه شهرستان پردیس عنوان کرد: اصلاح ساختارهای نامناسب، اصلاح روش‎های معاملات و تبادلات اقتصادی، اداره کشور با محوریت دولت، مبارزه با قاچاق کالا و برخودر جدی با فساد و مفسدان، حذف مدیران ناکارآمد و جایگزینی مدیران دلسوز و کارآمد با مدیریت انقلابی، برخی از راهکارهای ارائه شده توسط اقتصاد دانان هستند.
توسلی با اشاره به حجم بالای قاچاق کالا خاطر نشان کرد: در حدود 12 تا 15 میلیار دلار کالا از مبادی گمرکی قاچاق می‌شود تعطیلی کارخانجات و خروج ارز مشکلات ناشی از قاچاق کالا هستند.
وی افزود: کارهای فساد آور پشت صحنه فراوان است و دزدی های عجیب و غریب انجام می‎شود، مقام معظم 15 سال قبل به سران سه قوه نامه نوشتند که فساد در حال ریشه دواندن است با مفسدان برخورد کنید که قصور کردند و امروز با این مشکلات رو برو هستیم.
امام جمعه پردیس عنوان کرد: حضرت امام مذاکره با آمریکا را ممنوع اعلام کردند و مقام معظم رهبری با اظهار ناراحتی اعلام فرمودند که دفعه گذشته به اشتباه اجازه به مذاکره دادم، آمریکا جرات ندارد با ما بجنگند و در صورت شروع جنگ تعیین کننده سرنوشت جنگ ما هستیم .
توسلی افزود: مردم با دلار و سکه تجارت می‎کنند، احتکار دلار و سکه ارزش پول ملی ما را پایین آورده است، مردم ترکیه برای حفظ ارزش پول ملی خود دلارها را آتش زدند.
وی تصریح کرد: مردم از منافع شخصی و نادرست خود مانند دهه شصت بگذرند و به منافع انقلاب، آرمانهای امام شهدا و آزادگان توجه کنند، این مشکلات با تدبیر رهبری و همکاری مردم حل خواهد شد.
امام جمعه پردیس با اشاره به حضور آزادگان در نماز جمعه و سالگرد بازگشت این عزیزان به میهن خاطر نشان کرد: آزادگان گنج های ارزشمندی هستند که بعد از سالها اسارت و تحمل شکنجه به لطف خداوند آزاد شدند، آنها در دوران اسارت خود سرنوشت نامعلومی داشتند و خانواده بسیاری از این آزادگان سرفراز تا زمان آزادی خبری از آنها نداشتند.
توسلی افزود: امروز در سالگرد ورود آزادگان سرفراز به میهن اسلامی به حکم وظیفه به همراه مسئولین شهرستان از آنها تجلیل و تقدیر می کنیم و قدردان فداکاری و دلاوری‌های آزادگان، جانبازان ایثارگران و خانواده معزز شهدا هستیم.
تهرام/9441//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.