به گزارش ایرنا ، داریوش پازوکی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه همزمان با هفته دولت ، 17 پروژه شهرداری در شهرستان پاکدشت به بهره برداری می رسد، افزود: این پروژها شامل پل رو گذر شهید پازوکی ، ساختمان معاونت های فرهنگی ، حمل و نقل و خدمات شهری ، 10 بوستان محله ای ، سه بوستان با وسعت بیش از یک هکتار در مسکن‌مهر امام رضا(ع) ، مسکن مهر شمس الشموس و منطقه 10امام مورد بهره برداری قرار می گیرد.
وی به میزان اعتبار برای احداث این پروژه ها اشاره ای نکرد.
وی با اشاره به مشکلات شهرستان پاکدشت در حوزه خدمات شهری، اظهارداشت: یکی از مشکلات این شهرستان مربوط به آسفالت کوچه ها و معابر است چرا که نبود مدیریت واحد شهری باعث می شود که نهادهای خدمات رسانی همچون آب ، برق ، گاز و تلفن، کارهای صورت گرفته در زیرسازی و آسفالت شهرداری را بی اثر کند.
شهردار پاکدشت با اشاره به مشکلات مسکن مهر 8 هزار واحدی امام رضا(ع) خاطرنشان کرد: 24 هزار نفر در مسکن های مهر امام رضا(ع) سکونت دارند ولی تا کنون مدیریت این مجموعه به شهرداری واگذار نشده است.
پازوکی تصریح کرد: با وجود آن که این پروژه مهم به شهرداری واگذار نشده ولی کار احداث یک بوستان یک هکتاری ، جمع آوری زباله و لکه گیری آسفالت معابر آن انجام می شود.
پاکدشت با 350 هزار نفر جمعیت در 20 کیلومتری جنوب شرق تهران و در مسیر محور امام رضا(ع) واقع شده است.
تهرام/7254/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.