به گزارش ایرنا، سعید غفوری پیش از ظهر امروز(دوشنبه) در نشست خبری که با حضور هیات مدیره این شرکت و اصحاب رسانه در محل شرکت عمران پردیس برگزار شد، اظهار داشت:با توجه به رشد سریع جمعیت پردیس و ظرفیت کم جاده ها و ترافیک آزاد راه، احداث قطار برقی یا مترو برای منطقه ضروری است .
وی در ادامه افزود: با امضای تفاهم‌نامه با قرارگاه خاتم الانبیا مقدمات کار انجام شده و تجهیزات در حال ارسال به منطقه است و درصورت موافقت شورای عالی ترافیک تهران و تصویب و اعتبار این‌ طرح بزرگ به پیمانکار واگذار می‌شود.
مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس عنوان کرد: با مساعدت استاندار، نمایندگان مجلس، وزارت راه و شهرسازی و... در پی تحقق اعتبارمورد نیاز هستیم .
غفوری با اشاره به مشخصات خط مترو پردیس خاطر نشان کرد: طول خط مترو 24 و نیم کیلومتر است که از منطقه سرخه‌حصار به پردیس کشیده می‌شود.
وی ادامه داد: این خط در عوارضی تهران پردیس یک ایستگاه و یک ایستگاه هم در جنوب فاز چهار در مرز شهر بومهن خواهد داشت.
غفوری افزود: مترو پردیس درطول مسیر نیاز به 10 کیلومتر تونل و 2 کیلومتر پل ارتباطی دارد .
مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با اشاره به مشکل آرامستان این شهر تصریح کرد : محلی را برای آرامستان شهر پردیس درنظر گرفته شده و منتظر جواب سازمان زیست محیط هستیم.
غفوری با بیان اینکه این زمین بزرگ در جنوب شهر پردیس قرار دارد، افزود: مطالعات مورد نیاز و حواشی آن را یک ‌ماه پیش به محیط زیست ارایه شده است .
وی در ادامه با اشاره به رفع مشکل آب شرب خاطر نشان کرد:اتصال آب شرب به فاز 9 قدیم انجام شده و ساکنین جدید و قدیم از آب شرب بهداشتی استفاده می‌کنند و برای رفاه ساکنین فاز 8 به منظور رفع مشکلات ساکنان دفتر عمران به زودی دراین فاز افتتاح می‌شود.
تهرام/9441 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.