به گزارش ایرنا ، حسین کاغذلو روز دوشنبه در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهرستان و مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی ورامین گفت: مردم ایران اسلامی در تمامی برهه های حساس با حضور خود ثابت کرده اند که به نظام اسلامی علاقه مند بوده و اعتقاد دارند این مسئولان هستند که باید با تلاش خود بهترین خدمات را به آنان ارائه دهند.
وی تأکید کرد: مهمترین هدف مسئولان ، خدمت رسانی به مردم و منتفع کردن آنان از خدمات نظام است و این امر جز با همدلی و همراهی تمامی افراد میسر نمی شود.
کاغذلو تصریح کرد: مسئولان وظیفه دارند تا فارغ از هرگونه گرایش سیاسی تنها به مردم خدمت کرده تا امید به آینده و نشاط اجتماعی را به جامعه تزریق کنند.
رئیس شورای اسلامی شهرستان ورامین نیز در این دیدار گفت: شوراهای اسلامی از بطن مردم برآمده است و باید با استفاده از توان و ظرفیت مردمی مشکلات مناطق شهری و روستایی را برطرف کرد.
علی خانی افزود: به منظور بالا بردن سطح اطلاعات اعضای شوراهای شهر و روستا و در راستای خدمات رسانی بهتر و قانونی به مردم ، کلاس های توجیهی در دو نوبت اجرا شده و تلاش می شود تا این فعالیت های آموزشی ادامه پیدا کند.
وی از تعیین حریم روستاهای ورامین به عنوان یکی از نیازهای شهرستان یاد کرد و افزود: با تعیین حریم روستاهایی که در نزدیک شهرها واقع شده اند ، روستائیان می توانند از امکانات و بودجه های روستایی مناسبی که از سوی دولت اعطا می‌شود در جهت آبادانی بهتر استفاده کنند.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری ورامین نیز با اشاره به وضعیت ناوگان حمل و نقل شهرستان گفت: نوسازی ناوگان اتوبوسرانی ورامین در دستور کار قرار دارد و با جدیت دنبال می شود.
حسن خوانساریان افزود: نوسازی ناوگان نیازمند عزم جدی و نگاه ویژه دولت است و امید می رود با اختصاص اعتبارات مورد نیاز این مهم محقق شود.
وی با اشاره به انتقال ایستگاه اتوبوس ورامین از ترمینال جنوب به پایانه متروی جوانمرد گفت: یکی از اقدامات ماندگار در سازمان اتوبوسرانی تعیین و جانمایی ایستگاه اتوبوس در متروی جوانمرد است که با این اقدام علاوه بر رفع مشکل جریمه اتوبوس ها در محدوده ترمینال جنوب، در هزینه های مادی و وقت شهروندان در هنگام تردد به تهران صرفه جویی می شود.
ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
حسین کاغذلو به تازگی با حکم استاندار تهران به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان ورامین منصوب شده است.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.