به گزارش ایرنا؛ محمدحسین مقیمی، عصر دوشنبه در جمع تولیدکنندگان فیروزکوه افزود: امروز کشور در شرایط خاصی قرار دارد و جنگ اقتصادی با تمام قدرت علیه ما اجرا می شود، ضمن این شرایط باید مشکلات واحدهای تولیدی که به دلیل کم توجهی مسئولین یا تولیدکنندگان، غیرفعال هستند را مرتفع کرده و 132 هزار فرصت شغلی جدید در سال جاری ایجاد کنیم.
وی ابراز کرد: این امر نیازمند سرمایه گذاری، زیرسازی، تسهیلات و امکانات است که در نهایت منجر به بهبود رفاه زندگی مردم می شود، اما در صورت عدم اجرای این برنامه، با مشکلات جدی رو به رو خواهیم شد.
وی تاکید کرد: با وجود دولت الکترونیک امروزه نباید وقت را در پیگیری فیزیکی امور در ادارات وقت تلف کرد.
استاندار تهران گفت: مشکلات شهرستانی، باید در ادارات شهرستان مرتفع و در صورت لزوم با تماس مسئولین با ادارات کل برطرف شود، و تولید کنندگان زمان خود را برای ارتقا کیفیت، افزایش تولید و کاهش قیمت در کارخانجات خود صرف کنند.
وی افزود: وظیفه مسئولین است تا با تلاش روز افزون مانع تعطیلی واحدهای تولیدی و اشتغال شوند تا منجر به مسائلی که در شان فرد و جمهوری اسلامی نیست، نشود.
مقیمی گفت: افرادی که شرایط را فراهم می کنند تا جوانان برای گردشگری به کشورهای خارجی سفر کنند، باید پاسخگو باشند؛ باید بتوانیم از اماکن گردشگری، اشتغال ایجاد کنیم.
مقیمی ابراز امیدواری کرد: عزم و اراده دولت و مردم بر پیروزی این جنگ اقتصادی است که با همکاری و تعامل میسر خواهد شد.
استاندار تهران به منظور بازدید از واحدهای صنعتی، کشاورزی و گردشگری و بررسی مشکلات تولیدکنندگان امروز به این شهرستان فیروزکوه سفر کرد.
تولیدکنندگان در خصوص مشکلات خود، عمدتآ به کمبود نقدینگی، افزایش قیمت مواد اولیه وارداتی به دلیل نوسانات ارز و مشکل ترخیص از گمرک اشاره کردند.
شهرستان فیروزکوه با 40 هزار نفر جمعیت در شمال شرق پایتخت واقع است.
این شهرستان دارای 2 شهرک صنعتی با 83 واحد فعال است.
تهرام **9897**1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.