علی عابدی عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از تخریب 28 مورد دیوار کشی و ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد و افزود: در چند روز گذشته 12 هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان پردیس از دست متصرفان بازپس گیری شد.
وی خاطرنشان کرد: در راستای اجرای حکم قلع ‌و قمع صادره و همچنین اجرای تبصره دو ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی و با هماهنگی دادستان و همراهی یگان ویژه نیروی انتظامی شهرستان پردیس، 28 مورد بنای دیوارکشی و ساخت‌وسازهای غیرمجاز تخریب شد.
به گفته عابدی در مناطق کرشت، طاهرآباد، گل خندان و کردنبرد پردیس این تخلفات گزارش شد که این اراضی کشاورزی به چرخه تولید محصولات کشاورزی بازگشت.
وی با تاکید بر حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها گفت که با تمام توان با ساخت‌وسازهای غیرمجاز مقابله می‌کنیم و در این راستا پیگیر اجرای احکام تخریب صادر شده هستیم.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان پردیس یادآور شد که اجرای احکام صادر شده از سوی مراجع قضایی نیازمند پیگیری و هماهنگی‌های بسیاری است که کارشناسان حقوقی و نیز کارشناسان امور اراضی شهرستان مجدانه در صدد انجام آن هستند.
وی اظهار کرد: اراضی کشاورزی فقط مخصوص عملیات کاشت و برداشت محصولات کشاورزی است و با هر گونه دخل و تصرف و ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی جلوگیری می شود.
تهرام/7243//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.