سید محمد رفیعی طباطبایی روز شنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران شهرستان دماوند بیان داشت: خبرنگاران صدای گویای مردم هستند و آنچه که نیاز مردم است به واسطه اصحاب مطبوعات به دست مسئولان می رسد.
طباطبایی در ادامه به تشریح برخی از فعالیت های این نهاد در 4 ماه نخست سال پرداخت و گفت: در حال حاضر درآمد 4 ماهه این نهاد 58 میلیارد و 176 میلیون و 481 هزار و 146ریال بوده و با توجه به 170 میلیارد ریالی بودجه تصویب شده، کسری نداریم و کاملا شهرداری در این زمینه موفق عمل کرده است.
این مقام مسئول کل هزینه های صورت گرفته طی 4 ماهه اخیر را 47 میلیارد و 614 میلیون و 20 هزار و 67 ریال اعلام و بیان داشت: بودجه شهرداری در زمینه های وظایف خدمات اداری، عمران و شهری هزینه شده است که به تفکیک هزینه خدمات اداری 15 میلیارد و 944 میلیون ریال، هزینه خدمات شهری 24 میلیارد و 88 میلیون ریال و هزینه خدمات عمرانی 7 میلیارد و 581 ریال است.
وی تاکید کرد: عدم توازن وظیفه عمران شهری با کل هزینه های صورت گرفته به دلیل این است که صورت وضعیت های عمرانی برای پرداخت به امور مالی ارائه نشده است.
شهردار آبسرد از راه اندازی سامانه نظارت و پایش تصویری در این شهر خبر داد و گفت: اصلاح و هم سطح سازی گورستان، خاکبرداری و زیر سازی و آسفالت، برگزاری مزایده واگذاری استخر و سونا آبسرد، اصلاح کف پوش و سنگ فرش پارک الغدیر، نام گذاری معابر سطح شهر، اصلاح و مرمت میدان شهید فهمیده از جمله اقدامات صورت گرفته توسط این نهاد است.
رفیعی طباطبایی با اشاره به دیگر اقدامات گفت: مناسب سازی معابر برای معلولان ‌و تجهیز شهرداری با توجه به سیاست های دولت در این خصوص، جدول گذاری معابر سطح شهردر راستای سیاست های دولت، اصلاح آب گرفتگی های سطح شهر و جابجایی تیر های برق از دیگر اقدامات صورت گرفته بود که می توان به آن اشاره کرد.
این مقام مسئول ادامه داد: از جمله سیاست های دولت کاهش برق مصرفی و تامین نیاز برق شهر به میزان 20 درصد توسط شهرداری ابلاغ شد و استفاده از مولدهای جایگزین مورد تاکید بود و تمام ساختمان های شهرداری سطح شهر را به ژنراتور تولید برق تجهیز کردیم.
تهرام/7246//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.