به گزارش ایرنا ، سرگرد پاسدار علی اصغر شهیری روز شنبه در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و روز خبرنگار گفت: مؤلفه اصلی خبرنگاران که باعث رشد جامعه می شود، حفظ صداقت، رعایت عدالت و امانتداری است که بی توجهی به آن جامعه را می تواند با چالش مواجه کند.
وی افزود: خبرنگاران در تهیه و تدوین خبر باید به گونه ای عمل کنند که عدالت زیر سوال نرود چرا که آن ها وظیفه دارند دغدغه های جامعه را به درستی ارزیابی کرده و به منظور رفع مشکل به مسئول مربوطه منتقل کنند.
وی تأکید کرد: خبرنگار وظیفه دارد تا حق مردم را به عنوان مطالبه گری عادل از مسئول بخواهد و این مشکل را به گونه ای در رسانه خود منعکس کند تا به عنوان یک همراه ، گره از کار مردم باز شود.
شهیری گفت: در شرایطی که دشمنان قسم خورده نظام تلاش دارند تا یأس و نا امیدی را به جامعه تزریق کنند این خبرنگاران هستند که باید توان خود را معطوف به مقابله با تهدید نرم دشمن کرده و با پمپاژ امید ، عملیات روانی دشمن را خنثی کنند.
فرمانده سپاه 15 خرداد قرچک تأکید کرد: رسانه ها باید اختلاف جزئی خود را کنار گذشته و جامعه را با بیان دستاوردهایی که طی 40 سال گذشته به دست آمده ، نسبت به آینده نظام امیدوارتر کنند .
وی تصریح کرد: دشمنان قسم خورده نظام که در مقابله نظامی با ایران اسلامی چاره ای جز پذیرش شکست را نداشته اند به جنگ روانی علیه ایران روی آورده اند ، در مقابل رسانه ها وظیفه دارند تا با شناسایی راه های نفوذ دشمن و با استفاده از توان و ظرفیت موجود ، این جنگ روانی را خنثی و آنان را در این جنگ با شکست مواجه کنند.
در پایان این مراسم از خبرنگاران دشت ورامین تجلیل به عمل آمد.
17 مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی ، روز خبرنگار نام دارد.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.