به گزارش ایرنا حجت الاسلام حسین توسلی در خطبه های نماز جمعه این هفته پردیس تاکید کرد: مسکن مهر از نقطه ضعف های دولت است.
وی افزود: تحویل خانه ها به جای 18 ماه شش سال طول کشیده، یک سوم از هشت هزارو 600 واحد تولیدی و صنعتی این منطقه تعطیل است و50 درصد هم زیر توان اصلی تولید می‌کنند.

به گزارش ایرنا ساخت مسکن مهر شهرستان پردیس استان تهران از اواخر دولت دهم شروع شده اما همچنان مراحل تکمیل برخی فازهای آن پا در هواست و متقاضیان پس از چند سال باوجود پرداخت هزینه در بلاتکلیفی به سر می برند.
طی ماههای اخیر اخبار تجمع متقاضیان این واحدها رسانه ای شده و برپایه گزارش ها تاکنون حدود 25 هزار واحد از 81 هزار و 733 واحد مسکن مهر در شهر پردیس افتتاح و تنها 18 هزار واحد به متقاضیان تحویل شده است.
کل جمعیت ساکن در این واحدها در فازهای یک، دو، سه، چهار، پنج، هشت، نه و یازده، پس از پایان کار واگذاری ها حدود 600 هزار نفر برآورد می شود که کانون مهم و بزرگ حضور جمعیت در شرق پایتخت خواهد بود.

امام جمعه پردیس در ادامه با بیان اینکه مبارزه با مفسدان و اخلالگران باید به مطالبه عمومی تبدیل شود گفت: هیچ دلیلی ندارد عده ای به دلیل رانت، ارتباطات نادرست و رفاقت با کسانی که در مسند قدرت هستند بیش از حق خود از امکانات استفاده کنند.

وی با بیان اینکه عملکرد دستگاههای نظارتی ضعیف است خطاب به مسئولان شهرستان پردیس اظهارداشت: انبارهای قاچاق کالا را رصد و با متخلفان برخورد کنید.
توسلی تاکید کرد: حل مشکلات اقتصادی بخشی از مطالبات مردم است، اگر به این مطالبات پاسخ داده نشود، بی اعتمادی نسبت به حاکمیت ایجاد می شود.
شهرستان پردیس در حدود 20 کیلومتری شرق پایتخت واقع شده است.
تهرام/9441/ 1008
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.