۲۶ مرداد ۱۳۶۹ نخستین گروه از آزادگان هشت سال دفاع مقدس پس از سال‌ها اسارت در زندان‌های رژیم بعث عراق به میهن اسلامی بازگشتند.
به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی فرهنگسرای مهر، در این آیین سعید اوحدی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مرتضی سرهنگی مدیر دفتر ادبیات و هنر مقاومت حوزه هنری، عبدالحمید قره داغی مدیرعامل انتشارات سوره مهر، حامد عسگری شاعر، مهدی طحانیان و علیرضا رحیمی که روایت اسارت آنان در کتاب آمده، حضور خواهند داشت.
کتاب «اردوگاه اطفال» که در ادامه کتاب «آن بیست و سه نفر» توسط احمد یوسف زاده به رشته تحریر درآمده و تقریظ مقام معظم رهبری را نیز به همراه داشته، با مشارکت انتشارات سوره مهر در فرهنگسرای مهر معرفی و بازخوانی می شود.
این کتاب روایت 2 سال خاطره از اتفاقات تلخ و شیرین و حماسه های باورناپذیر است که آفرینندگان آن نه ارتشی های سرد و گرم چشیده بودند و نه پاسدارهای جان بر کف بلکه اسیران نوخاسته ای بودند که حزب بعث از اردوگاه های اسرا انتخاب و به آن بیست و سه نفر ملحق کرد تا برنامه تبلیغ علیه ایران را با حربه «کودکان جنگ» ادامه بدهد.
علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست می توانند روز دوشنبه 22 مردادماه ساعت 18 به فرهنگسرای مهر به نشانی اتوبان شهید تندگویان، خیابان شهید لطیفی، کوچه تگرگ، بوستان بعثت مراجعه کنند.
تهرام/7245//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.