به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی شرکت خدماتی شهرک صنعتی شمس آباد ری، همزمان با روز حمایت از صنایع کوچک برخی از خبرنگاران شبکه های خارجی به همراه مدیر عامل شهرک های صنعتی استان تهران از تعدادی واحدهای صنعتی و تولیدی این شهرک بازدید کردند.
مدیرعامل شهرک های صنعتی استان تهران در مورد این بازدید اظهار داشت: واحدهای صنعتی و تولیدی از پتانسیل های خوب موجود در شهرک های صنعتی است که نیازهای داخلی کشور را تامین کند.
شاپور قنبری افزود: این بازدید در راستای نشان دادن گوشه ای از توانمندی های بخش تولید و واحدهای صنعتی شهرک شمس آباد به عنوان بزرگترین شهرک صنعتی خاورمیانه به رسانه های خارجی و مخاطبان آن است.
قنبری اظهار امیداوری کرد با تکرار این گونه بازدید ها و به نمایش گذاشتن ظرفیت واحدهای صنعتی کشور می توان در نوع نگرش رسانه های خارجی و مخاطبان آن تاثیر بسزایی گذاشت و نگاه آنها که حاکی از عدم اطلاع رسانی مناسب و تبلیغات رسانه های بیگانه است را تغییر داد.
به گزارش ایرنا، شهرک صنعتی شمس آباد با وسعت سه هزار هکتار در فاصله 40 کیلومتری جنوب شهرری واقع شده است.
یکهزار و 600 واحد صنعتی با سرمایه گذاری 900 هزار میلیارد ریال در این شهرک فعال است، این حجم از سرمایه گذاری 33 هزار و 500 فرصت شغلی را در این شهرک فراهم کرده است و بیشتر این سرمایه گذاری ها هم در بخش های فلزی، شیمیایی و غذایی است.
6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.