به گزارش ایرنا، سعید علی بخشی روز چهارشنبه به مناسبت روز خبرنگار در مراسم تجلیل از خبرنگاران با اشاره به رشد روز افزون شبکه و فضاهای مجازی اظهار داشت: در این زمان که کشور بیشتر از هر زمان دیگری به دریافت اخبار و اطلاعات امیدوارکننده و صحیح نیازمند است مسئولیت اصحاب رسانه سنگین تر از قبل شده است.
وی افزود: دشمن با امکانات خود در زمینه‎های فرهنگی بیشتر از خود ما کار کرده و درصدد آسیب رساندن به فرهنگ و اعتقادات جوانان کشور است.
علی بخشی با بیان اینکه نباید از انتقاد سازنده فاصله گرفت عنوان کرد: فرهنگ سازی برای انتقاد سازنده را در دستور کار خود قرار بدهیم، و به مردم انتقاد سازنده را آموزش بدهیم تا مردم معضلات شهر خود را به همین شیوه به ما انتقال بدهند.
شهردار بومهن با اشاره به پروژه‌های در دست اقدام اظهار داشت: ساخت 3 سوله ورزشی، تکمیل ساخت مقبره شهدا، کلنگ زنی فرهنگسرا و فاز دوم آتشنشانی و ساخت سوله بحران هلال احمر از پروژه‌های در دست اقدام شورای اسلامی شهر و شهرداری است که در هفته دولت افتتاح خواهد شد.
شهردار بومهن عنوان کرد: فعالیت‌های فرهنگی همتراز با فعالیت‎ها و پروژه‎های عمرانی در شهر بومهن پیشرفت دارد و در زمینه برگزاری مراسم آیینی، سنتی و فرهنگی در استان تهران به رتبه سوم دست پیدا کردیم.
وی در ادامه با اشاره به بودجه شهر بومهن اظهار داشت: بودجه شهر 45 میلیارد تومان است از این میزان 25 میلیارد صرف هزینه های جاری و 20 میلیارد تومان بودجه پروژه‌های عمرانی می شود و در صدد افزایش بودجه هستیم تا پاسخگوی مطالبات بر حق مردم باشیم.
تهرام/9441//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.