به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام سید مهدی محمودی در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان ورامین که در محل حوزه علمیه امام صادق (ع) این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: حوزه علمیه ورامین از سال 1356 و با تلاش امام جمعه شهرستان آیت الله سید مرتضی محمودی فعالیت خود را آغاز کرد و بیش از یک هزار و 500 طلبه علوم دینی در آن به تحصیل پرداختند.
وی گفت: در رویکرد جدید حوزه علمیه امام صادق(ع) ورامین ، دانش آموزان پس از دریافت مدرک کلاس نهم وارد حوزه علمیه شده و به تحصیل می پردازند و هم اکنون چهار سال از اجرای این طرح می گذرد و در سال های آینده شاهد حضور درخشان طلاب علوم دینی در حوزه های مختلف شهرستان ورامین خواهیم بود.
وی افزود: هم اکنون 60 طلبه نوجوان درحوزه علمیه امام صادق (ع) ورامین در برنامه ای مدون و از پیش طراحی شده مشغول به تحصیل هستند.
وی از برگزاری مراسم احیا علمی در 2 شب از ماه مبارک رمضان، آموزش شنا و برپایی مدرسه قرآن و عترت و ایجاد پیش زمینه برای دانش آموزان به عنوان بخشی از اقدامات حوزه علمیه امام صادق(ع) ورامین یاد کرد.
رئیس حوزه علمیه ورامین با تقدیر از نقش خبرنگاران در اطلاع رسانی جامعه گفت : خبرنگاران چشم بینای جامعه هستند که با بیان حقایق جامعه ، راه را بر شایعات بسته و امید را به مردم تزریق می کنند.
17 مرداد سالروز شهید محمود صارمی ، خبرنگار فقید خبرگزاری جمهوری اسلامی ، روز خبرنگار نامگذاری شده است.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.