محله مرتضی گرد در حاشیه بزرگراه آزادگان و در جنوب غربی تهران واقع شده است که در این منطقه تعداد زیادی کارگاههای مبل و چوب سازی وجود دارد و هر چند وقت یکبار بدلیل آتش سوزی این کارگاهها، آتش نشانان میهمان ناخوانده این محله هستند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: نوسازی اتصالات برقی این کارگاه ها می تواند ازحادثه آتش سوزی در این مکانها جلوگیری کند.
سید جلال ملکی تصریح کرد: بدلیل فرسوده بودن اتصالات برقی در این کارگاه ها هر چند وقت یکبار شاهد حوادث آتش سوزی دراین مکانها هستیم که خسارت های مالی زیادی به مالکان این کارگاه ها وارد می شود.
وی از همه مالکان کارگاه های چوب بری و مبل سازی خواست که در زمینه نوسازی اتصالات برقی اقداماتی انجام دهند تا از بروز این گونه حوادث آتش سوزی جلوگیری کنند.
ملکی در ادامه به جزئیات بیشتر حادثه امروز (سه شنبه) آتش سوزی در یک کارگاه مبل سازی در محله مرتضی گرد پرداخت و افزود: ساعت 6 و 4 دقیقه امروز حادثه در یک انبار هزار متری مبل سازی به سامانه 125 اعلام و ماموران 3 ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
وی ادامه داد: در یک ساختمان 2 طبقه که در طبقه همکف 3 باب مغازه عرضه مبل و در طبقه بالایی آن یک کارگاه مبل سازی وجود داشت که این کارگاه دچار آتش سوزی شده بود.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: آتش کاملا شعله ور و در حال سرایت به 3 باب مغازه در طبقه همکف بود که آتش نشانان وارد عملیات شدند و آتش را بدون سرایت به اطراف و بدون مصدومیت مهار کردند.
وی یادآور شد: در حال حاضر عملیات لکه گیری و تخلیه دود در محل توسط آتش نشانان در حال انجام است و علت این آتش سوزی نیز در دست بررسی کارشناسان آتش نشانی قرار دارد.
تهرام/7243 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.