مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران در قالب 100 سازه تبلیغاتی سطح شهر روز خبرنگار را به صورت اختصاصی و با درج لوگوی همان رسانه تبریک گفته است.
به گزارش روز سه شنبه ایرنا این مرکز در اطلاعیه ای دراین باره توضیح داد: به منظور قدردانی بهتر از همکاران، آشنایی بیشتر مردم با لوگوی رسانه‌های معتبر و نیز با هدف اطلاع رسانی به اهالی محلات درخصوص رسانه های فعال در محله ها و خبرنگارانی که هر روز برای گسترش آگاهی آنها فعالیت می‌کنند بیش از 65 روزنامه و 30 خبرگزاری معتبر احصا و تبریکی با درج لوگوی آنها در نزدیکترین سازه موجود به محل استقرار آنها نصب شده است.
در ادامه این اطلاعیه آمده است: پس از شناسایی نزدیک‌ترین پایه‌های تبلیغاتی به هر رسانه، پیام‌های تبریک با لوگوی آنها خطاب به آن رسانه نصب شده و اگر در نزدیکی رسانه‌ای این پایه‌های تبلیغاتی وجود نداشت از سازه‌های موقت استفاده شد.
شهرداری تهران در این طرح به رسانه ها با دیدگاه های گوناگون توجه کرده و در نزدیکی همه رسانه‌های فعال در عرصه آگاهی رسانی، این طرح اجرا شده است.
نصب پیام تبریک برای رسانه‌ها و خبرنگاران فعال در رسانه‌ها در چهار بخش روزنامه، خبرگزاری و وبسایت‌های پر مخاطب، صدا و سیما و بنرهایی جداگانه با طراحی متفاوت برای شبکه‌های اجتماعی را شامل می‌شود.
17 مرداد سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) توسط طالبان در مزارشریف افغانستان به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.
تهرام/9353/ 1008
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.