محمد حسین مقیمی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از واحدهای صنعتی شهرستان بهارستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا یکی از مشکلات واحدهای صنعتی را تامین بموقع و مناسب مواد اولیه خواند.
وی اضافه کرد: مواد اولیه تولید شده در کشور ابتدا باید نیاز واحدهای داخلی را تامین کند و درصورت وجود مازاد اقدام به صادرات شود.
مقیمی تاکید کرد: اگر مواد اولیه و خام در کشور به کالای نهایی و با ارزش افزوده بالا تبدیل شود سودآوری اقتصادی بالایی خواهد داشت و علاوه بر توجیه اقتصادی نسبت به صادرات مواد خام سودآوری و اشتغال زایی بیشتری دارد.
استاندار تهران با بیان اینکه مدیران باید تلاش کنند مشکلات و هزینه های تولید را برای صنعتگران کاهش دهند اظهارداشت: مشکلات تامین اجتماعی و مالیات ازجمله مشکلات واحدهای تولیدی بازدید شده بود.
وی با اشاره به اینکه استان تهران 17 هزار واحد صنعتی فعال و نیمه فعال دارد افزود: اگر مساله سرمایه در گردش این واحدها که از جمله مشکلات جدی آنها به شمار می رود حل شود سطح اشتغال استان تهران رشد خوبی خواهد کرد.
مقیمی کاهش قیمت و بالابردن کیفیت تولید را اصلی ترین وظیفه صنعتگران و تولید کنندگان استان تهران ذکر و بیان کرد: تولید کننده باید وقت خود را صرف پرداختن به این دو مهم کند و نباید وقت آنان در ادارات برای انجام کارهای غیرضروری صرف شود.
بازدید استاندار تهران از واحدهای تولیدی شهرستان بهارستان از صبح امروز شروع شده است و وی در گفت وگو با مدیران واحدهای تولیدی در جریان مشکلات آنان قرار می گیرد.
بهارستان در جنوب غرب پایتخت قراردارد و ۲۶ اسفند ۱۳۸۹ با ترکیب بخش‌های گلستان و بوستان شهرستان رباط‌کریم از این شهرستان جداشد.
تهرام/6139/1735
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.