به گزارش ایرنا، شاپور رستمی دیروز( شنبه) با حکم سید محمدعلی افشانی شهردار تهران جایگزین حسن رباطی در معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران شد.
رباطی زمان محمدعلی نجفی شهردار پیشین در این مسئولیت منصوب شده بود.
رباطی در این نامه نوشته است: تصمیم هوشمندانه نمایندگان مجلس شورای اسلامی درراستای تحقق تحول اداری و ایجاد فرصت خدمتگزاری به صاحبان اصلی ایران اسلامی، جوانان پرشور که همواره در فعالیت های مدنی سال های اخیراز خودگذشتگی داشته و سبب ساز دستاوردهای بزرگی برای افراد،گروه ها و جناح های سیاسی شده اند، ستودنی است. وی در ادامه افزوده است: اگرچه نگاهی عمیق تر و تصمیماتی پایه ای تر در فراهم آوردن فرصت های شغلی برای خیل عظیم آینده سازان این سرزمین مورد انتظار است.
در ادامه این نامه آمده است:پس از چندین سال دوری از خانواده بزرگ شهرداری توفیق مجدد خدمتگزاری به مردم شریف تهران حاصل شد. در مدت یکسال گذشته و فراز و نشیب های پیش آمده با اطمینان و اتکا به تجربه، سلامت و صلاحیت مدیران و کارکنان زحمتکش شهرداری تهران برآن بودم که به دور از تنش و در محیطی آرام و سرشار از مودت و همکاری آنچه را که می دانستم و می توانستم برای ارتقای کیفیت زندگی شهروندان به کار گیرم.
وی با تأکید بر اینکه انبوه مشکلات و کارهای باقی مانده در شهر تهران فرصتی برای تعلل باقی نمی گذارد خاطرنشان کرده است: در مقطع حساس کنونی ضروری است همگان منافع شهر و شهروندان را در اولویت قرارداده و فارغ از منافع شخصی، گروهی، حزبی، قومی و قبیله ای برای بهتر شدن حال شهرمان بی وقفه تلاش کنیم. روشن است بیان وعده های بدون پشتوانه کارشناسی و غیرقابل اجرا روح و جان شهروندان را آزرده می سازد. مردم فارغ از اندیشه ها، بیانیه ها و رفتارهای سیاسی ما نیازمند تغییر و دگرگونی در کیفیت زندگی در همه ابعاد و احساس آرامش و رفاه در کوچه پس کوچه های شهر تهران هستند.
معاون سابق هماهنگی و امور مناطق شهردار تهران یادآور شده: بدیهی است تدبیر و مدیریت شهری باید ابتدا براساس تصمیم و ابلاغ برنامه های روشن و صدالبته قابل اجرا صورت پذیرد. بدون این مهم تغییر پی درپی مدیران از هرگرایش که باشند دستاوردی نخواهد داشت. همچنین در زمینه مبارزه با فساد باید توجه داشت که بروزفساد پیش از آنکه متوجه اکثریت کارکنان خدوم سازمان باشد، ناشی از ضعف مدیریت، دستگاه های نظارتی و دست درازی منفعت طلبانه افرادی است که منافع فردی را بر منافع سازمانی مقدم می شمارند. در این میان نقش اصحاب رسانه و رسانه های مستقل در جهت دیده بانی فعالیت ها بسیار ضروری بوده و موجب ارتقای سطح نظارت همگانی می گردد.
وی در پایان نامه خود از همکاران خدمتگزار از رفتگران شهری، نگهبانان، کارکنان بدنه شهرداری تهران تا سطوح مدیریتی ارشد حلالیت خواسته و آرزوی عافیت و حسن عاقبت برای همگان و توفیق خدمت خالصانه را خواستار شده است.

تهرام/9353
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.