جشنواره ملی «طبیعت بی‌جان، دست‌های جان‌بخش» حجم سازی با مواد بازیافتی است که به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شمیرانات در استان تهران برگزار می شود.
فراخوان این جشنواره از 13 خرداد امسال روی سایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شمیرانات به نشانی اینترنتی www.shemiranat.farhang.gov.ir قرار داده شد و تا کنون هنرمندان 21 استان آثار خود را به آن ارسال کرده اند.
سیدحسن صفوی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 200 اثر حجمی از هنرمندان 21 استان به دبیرخانه جشنواره ملی «طبیعت بی‌جان، دست‌های جان‌بخش» رسیده و در معرض داوری اساتید قرار گرفت.
وی اظهار داشت: کار داوری جشنواره را استاد طاهری، استاد وزیری و همکاران هنری اداره شمیرانات برعهده داشته اند.
صفوی ادامه داد: پس از داوری نهایی آثار، 40 اثر به مرحله نهایی داوری راه یافته که با هماهنگی با صاحبان آنها نمونه ساخته شده و واقعی از آنان تحویل گرفته می شود.
وی تاکید کرد: افرادی که اثر آنها به عنوان آثار برگزیده شناخته شده تا 24 مرداد ماه مهلت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
دبیر جشنواره ملی «طبیعت بی‌جان، دست‌های جان‌بخش» خاطر نشان کرد: از40 اثری که به مرحله پایانی جشنواره راه یافته اند 7 اثر برنده خواهند شد که جوایز نفیسی به صاحبان آنها اهدا می شود.
به گفته صفوی به همه برگزیدگان نهایی لوح تقدیر اهدا شده و آثار برگزیده در نمایشگاهی در فرهنگسرای نیاوران به نمایش درخواهد آمد.
وی درباره آیین اختتامیه جشنواره نیز گفت: اختتامیه همزمان با هفته فرهنگی شمیرانات ١٤ تا ١٧ شهریورماه برگزار می شود.
صفوی توضیح داد: قرار بود آیین اختتامیه این جشنواره در بوستان قیطریه برگزار شود که به دلیل محدودیت های ترافیکی و رفت و آمد، با پیشنهاد شهرداری منطقه یک، تلاش می شود اختتامیه جشنواره نیز در فرهنگسرای نیاوران برپا شود.
تهرام/7244 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.