به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی امیری ارجمند در خطبه های این هفته نماز جمعه فیروزکوه بیان داشت: دشمن هر روز مردم را برای ریختن در خیابان‌ها، آتش زدن مساجد و غیره تحریک می‌کند؛ غافل از این که مردم ایران اسلامی با بصیرت هستند و هدف این دشمنی‌ها را می دانند.
وی افزود: البته مدیران نیز باید تلاش کنند تا مشکلات را قبل از آن که مردم لب به گلایه باز کنند، مرتفع کنند.
حجت الاسلام والمسلمین امیری ارجمند با اشاره به شرایط کشور در حوزه صنعت و اقتصاد اظهار داشت: مردم نسبت به هم حس انسان دوستی داشته باشند و بازاریان از این وضع برای احتکار اجناس استفاده نکنند؛ باید با مفسدین اقتصادی و احتکار کنندگان برخورد قانونی شود و با کسانی که در این شرایط شایعه پراکنی در جهت کمبود اجناس و سوخت می‌کنند، مقابله شود.
خطیب نماز جمعه فیروزکوه تصریح کرد: امروزه هیچ تدبیری در بحث نقدینگی، سکه و ارز نیست؛ دولت باید بداند با یک تغییر در بانک مرکزی شرایط بهبود نمی یابد و باید تمام تیم اقتصادی که برنامه و تدبیری برای این شرایط ندارند تغییر کنند؛ باید تفکر لیبرالی از کشور برداشته شود و نگاه اسلامی شود، تا این نگاه عوض نشود اگر همه وزرا تغییر کنند، مشکلات اقتصادی حل نخواهد شد.
حجت الاسلام والمسلمین امیری ارجمند به پیشنهاد مذاکره بدون پیش شرط رئیس جمهور آمریکا اشاره کرد و گفت: ما ملت مذاکره و گفت و گو هستیم، این آمریکا بود که از برجام خارج شد و اکنون پیشنهاد مذاکره بدون پیش شرط می دهد؛ شرط ایران اسلامی این است که آمریکا به برجام بازگردد و تعهدات خود را اجرا کند.
وی با اشاره به تعمدی بودن برخی اتفاقات در کشور، تاکید کرد: روشنفکرانی که دم از سازش می زنند، باید بدانند 80 درصد مشکلات کشور مربوط به بی دغدغدگی مدیران و روحیه جهادی نداشتن مدیران است؛ ما نگران بیرون نیستیم، باید نگران داخل بود؛ مدیران ما باید چشم خود را باز کنند تا بتوانند مردم را از نگرانی درآورند.
فیروزکوه با 40 هزار نفر جمیت در شمال شرقی تهران واقع شده است.
تهرام/9897 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.