به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران ولی اله محمدی گفت: با پیگیری های به عمل آمده ازسوی کارشناسان این اداره درخصوص فعالیت کارگاه آبکاری آلاینده که در منطقه مسکونی که موجب آلودگی محیط زیست و ایجاد آلودگی شدید شده بود ضمن صدور اخطاریه های متعدد و پیگیری های حقوقی وفق قانون حفاظت از محیط زیست از فعالیت این واحد جلوگیری به عمل آمد.
وی افزود: کلیه صنایع مستقر در شهرستان ملزم به رعایت قوانین ومقررات زیست محیطی هستند و این اداره با واحدهای آلاینده که باعث آلودگی منابع آب،خاک و هوا می گردند برخورد قاطع قانونی به عمل خواهد آورد.

*اخطاریه به یک واحد نوردگرم
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهارستان از بررسی وضعیت زیست محیطی و ابلاغ اخطاریه به یک واحد آلاینده که مورد شکایت مردمی بود، خبر داد.
پیرو شکایات واصله مبنی بر انتشار دود غلیظ از یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی قلعه میر، که به اشتباه واحد تولید زغال معرفی شده بود، اکیپ گشت این اداره پس از شناسایی محل، اقدام به بررسی وضعیت زیست محیطی واحد نمودند.
وی با بیان این که این واحد با 2 کوره هوایی در زمینه نورد گرم مشغول فعالیت می باشد گفت: از آنجایی که کلیه واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی موظف به رعایت ملاحظات زیست محیطی، استانداردسازی، کنترل آلودگی خروجی های خطوط تولید به محیط و ارائه خود اظهاری از وضعیت زیست محیطی خود می باشند به متصدی واحد ابلاغ و در صورت عدم اصلاح عملکرد مطابق با استانداردهای ملاک عمل در مهلت اعطایی، اقدامات قانونی صورت خواهد پذیرفت.
تهرام/1735 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.