محمد سالاری روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: 3 روز پیش لیست مدیران بازنشسته شهرداری تهران به شخص رئیس شورا ارسال و وی نیز لیست را برای تمامی اعضای شورای شهر فرستاده است.
وی خاطرنشان کرد: لیست مذکور شامل تمام مدیرانی که سال‌های خدمت آنها نیز پر شده می باشد و باید به طور دقیق مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد چرا که برخی از اسامی مطرح شده در لیست مذکور مشمول استثناهای مصوبه مجلس هستند.
به گزارش ایرنا، محمدعلی افشانی شهردار تهران شنبه (ششم مرداد) در نشست خبری با اصحاب رسانه گفته بود که پس از تصویب مصوبه مجلس در خصوص منع‌ بکارگیری بازنشستگان، لیست مدیران بازنشسته شهرداری تهیه شده است.
به گفته وی، مصوبه مذکور از روز یکشنبه( 7 مرداد) در شهرداری درحال اجراست.
به گزارش ایرنا، مصوبه مجلس در خصوص منع بکارگیری بازنشستگان در صورت تایید شورای نگهبان اجرایی می شود.

*اولویت جایگزینی با نیروهای متخصص و جوان باشد
حجت نظری، عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران پیش از این گفته بود که باید اولویت جایگزینی با نیروهای متخصص و جوان شهرداری باشد.
به گفته وی، با توجه به تصویب قانون منع بکارگیری بازنشستگان در مجلس شورای اسلامی و اعلام شهردار تهران مبنی بر اجرای این قانون در شهرداری، برخی از مدیران شهرداری که بعضا کارنامه خوبی نیز داشته‌اند در راستای فرصت دادن به جوانان در اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان پیش قدم شده و استعفا دهند که این اقدام مبارکی است.
نظری تاکید می کند که باید اولویت جایگزینی در استفاده از نیروهای درون شهرداری باشد و البته جذب نیروی توانمند و متخصص از خارج از مجموعه نیز بلامانع است.
تهرام/9343 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.