به گزارش اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران، دلاور بزرگ نیا گفت: استالکس رویدادی است که فعالان صنعت نمایشگاهی اعم از مدیران سایت، برگزار کنندگان، غرفه سازان و صنایع مرتبط در حوزه های مختلف از جمله گردشگری را گردهم می آورد و در قالب نشست های صنفی و کارگاه های آموزشی و برپایی نمایشگاه به هم افزایی و رشد و توسعه این صنعت کمک می کند.
وی اظهار کرد: این نمایشگاه بستری برای معرفی توانایی ها و توانمندی های ارکان و فعالان صنعت نمایشگاهی ایران در حوزه های مختلف می باشد و پل ارتباط مشارکت کنندگان خارجی و ایجاد ارتباط با صنعت نمایشگاهی در جهان است.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشکری استان تهران افزود: در نمایشگاه استالکس 2018 مهمانانی از آلمان، اسپانیا، عراق، هند، و قطر حضور خواهند داشت.
بزرگ نیا ادامه داد: حضور مشارکت کنندگان خارجی در نمایشگاه استالکس عرصه مناسبی برای معرفی توانمندی های شرکت های ایرانی فعال در حوزه گردشگری و ارائه خدمات سفرهای نمایشگاهی به وجود می آورد.
مراسم افتتاحیه نمایشگاه استالکس ساعت 10 یکم شهریور ماه در مجموعه شهر آفتاب برگزار و ساعت بازدید نمایشگاه همه روزه از ساعت 10 تا 17 برای حضور عموم مردم آزاد خواهد بود.
تهرام/7247//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.