سید حسن صفوی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هنرمندان استان های آذربایجان، خوزستان، اصفهان، قزوین، زنجان، فارس، البرز و تهران تاکنون آثار حجمی خود را به این جشنواره ارسال کرده اند.
وی گفت: فردا (یکشنبه -7 مرداد) آخرین مهلت ارسال اثر به این جشنواره است و داوران این جشنواره پس از پایان مهلت ارسال اثر داوری را آغاز خواهند کرد.
صفوی تاکید کرد: این جشنواره به آثار حجمی هنرمندان که با مواد بازیافتی تهیه می شود اختصاص دارد.
دبیر این جشنواره ملی اظهارامیدواری کرد که برگزاری جشنواره موجب توجه بیشتر به حوزه بازیافت و به حداقل رساندن هدر رفت سرمایه‌های ملی شود و در نهایت به بهبود اقتصاد کلان کشور کمک کند.
وی عنوان کرد: برای برگزاری این جشنواره ملی دستگاههای مختلف شهرستان شمیرانات با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان همکاری خواهند داشت و برای جلب کمک به برگزاری هرچه بهتر این رویداد جلسه ای فردا با اتحادیه بازیافت کشور برگزار خواهدشد.
به گفته صفوی اختتامیه این جشنواره قرار است همزمان با هفته فرهنگی شمیرانات ١٤ تا ١٧ شهریورماه در بوستان قیطریه واقع در شمال شهر تهران برگزار شود.
به گزارش ایرنا فراخوان این جشنواره از 13 خردادامسال روی سایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شمیرانات به نشانی اینترنتی www.shemiranat.farhang.gov.ir قرار داده شد.
تهرام/7244// 1008
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.