به گزارش ایرنا ، حسین عباسی روز شنبه در جمع خبرنگاران گفت: تعامل، همدلی و همفکری موجب تسریع خدمت رسانی به مردم می‌شود و در هیچ مجموعه‌ای یک نفر به‌تنهایی نمی‌تواند معجزه کند و به‌طور حتم باید فضای همدلی در آن مجموعه حاکم شود تا بتوان خدمتی شایسته ارائه داد.
وی خدمت رسانی به مردم را موجب افزایش علاقه آنان به‌نظام عنوان کرد و خاطرنشان کرد: تلاش خالصانه و روحیه جهادی از الزامات کار مدیریتی در نظام مقدس جمهوری اسلامی است ، همه مسئولان موظفند تا برای پیاده‌سازی اهداف مدنظر نظام و دولت تدبیر و امید در راستای ارائه خدمات بهینه به مردم با تمام وجود تلاش کنند.
عباسی گفت: راه‌اندازی شورای سیاستگذاری یکی از مهمترین نیازهای شهرستان پیشوا است که این شورا با حضور امام‌جمعه، شهردار، مسئولان و اعضای مؤثر و با مشارکت مشاوران در ابعاد مختلف به خصوص استفاده از ظرفیت مشاوران جوان به‌منظور بررسی موضوعات عام و کلان شهرستان راه اندازی می شود.
فرماندار پیشوا با تأکید بر لزوم توجه ویژه به مناطق روستایی و کمتر برخوردار گفت: ازآنجا که شهر و روستا متأثر از یکدیگر هستند و شهرستان باید متوازن توسعه داده شود تعهد می‌کنم بیشتر عمر کاری خود در شهرستان پیشوا را در روستاها سپری کنم.
وی گفت: مهمترین تأکید در فعالیت های اداری، رعایت اخلاق است چرا که بدون رعایت اخلاق راه به‌جایی نخواهیم برد و اگر اخلاق را چاشنی کارها در محیط اداری کنیم به‌طور حتم توفیقات بیشتری در مسیر پیشرفت و توسعه شهرستان حاصل می شود.
عباسی افزود: فرمانداری متعلق به آحاد مردم شهرستان پیشوا است و نماینده یک جریان، حزب و گروه نیست و فرماندار به‌عنوان نماینده عالی دولت، یار، مددکار و غمخوار همه مردم خواهد بود.
فرماندارپیشوا وجود بارگاه امامزاده جعفر(ع) را مایه فخر و مباهات مردم پیشوا دانست و افزود: وجود این امامزاده واجب التعظیم فرصت مغتنمی است تا بتوانیم بخش توریستی منطقه را با استفاده از توان دستگاه‌های مرتبط ارتقا دهیم و در این راستا باید در جهت معرفی هر چه بیشتر و شناساندن جایگاه این امامزاده عظیم‌الشأن تلاش کنیم.
پیشوا با 80 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
حسین عباسی هفته گذشته به عنوان فرماندار جدید پیشوا معرفی و فعالیت خود را آغاز کرده بود.
وی پیش از این معاون سیاسی انتظامی فرمانداری پیشوا بود.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.