به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ایرنا، مجمع انتخاباتی هیات قایقرانی و بوکس استان تهران با حضور غلامرضا امینی رئیس فدراسیون قایقرانی ، حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس و رضا گلمحمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران دراین اداره کل برگزارشد.
مجمع انتخاباتی هیات قایقرانی با حضور 2 نامزد برگزارشد که سلمان خدادادی با 14 رای به مدت 4 سال به عنوان رئیس این هیات انتخاب شد و دیگر نامزد محسن میلاد چهار رای کسب کرد.
همچنین درمجمع انتخاباتی هیات بوکس محمد ستارپور با 13 رای رئیس این هیات شد و مصطفی نکو لعل آزاد نیز سه رای بدست آورد.
خدادادی و ستارپور برای چهارسال سکان هیات های قایقرانی و بوکس را برعهده گرفتند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت:مهم ترین هدف ما در برگزاری انتخابات مجامع هیات ورزشی، توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای خواهد بود.
گل محمدی با بیان اینکه رشته قایقرانی دربخش زنان می بایست از حضور بیشتربانوان استفاده کرد، افزود:انتظارمن از قایقرانی تهران پیشرفت در همه زمینه است.
وی همچنین به ورزش بوکس نیز اشاره کرد و اظهارداشت: توجه به این رشته ورزشی می تواند مدال های ارزشمندی در مسابقات آسیایی جاکارتا برای کشورمان به ارمغان آورد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران اضافه کرد: در بازیهای آسیایی و پارآسیایی 99 ورزشکار زن و مرد از تهران حضورشان قطعی شده است که امیدواریم آنها بتوانند مدال های ارزشمندی را برای کشورمان به ارمغان آورند.
هجدهمین دوره مسابقات آسیایی جاکارتا2018 از 27 مرداد تا 12 شهریور ماه در کشور اندونزی ادامه خواهد داشت.
تهرام/7247/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.