به گزارش خبرنگار ایرنا، غلامرضا یاوند عباسی ظهر امروز در جلسه شورای اداری پردیس که در محل فرمانداری این شهر برگزارشد گفت:
به منظور خدمت رسانی به رزمندگان، مشخصات آنها در بانک اطلاعات ثبت و برای استفاده از تسهیلات برای آنها کارت شناسایی صادرمی‌شود.
وی در ادامه با اشاره به دیگر تسهیلات در نظر گرفته شده عنوان کرد: رزمندگان با 24 ماه سابقه حضور در جبهه از کسورات بیمه و مالیات و با 12 ماه سابقه از مالیات معافند و با 6 ماه سابقه حضور یک مقطع تحصیلی دریافت می‌کنند.
مشاور وزیر کشوردر امور ایثارگران افزود: ایثارگری امروزدر جامعه یک ارزش منحصر به فرد است و ما همیشه مدیون ایثارگران دوره دفاع مقدس هستیم.
یاوند عباسی در ادامه اظهارداشت: تلاشگران عرصه‌های اقتصادی، انتظامی ایثارگرانی هستند که امروز عزت و اقتدار ما را در صحنه‌های داخلی و خارجی حفظ می‌کنند.
وی با اشاره به اهمیت رسیدگی به امور ایثارگران عنوان کرد: رئیس جمهور، ریاست شورای عالی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را بر عهده دارند، استانداران دراستانها وفرمانداران در شهرستان‌ها مسئول رسیدگی به امورایثارگران هستند.
مشاور وزیردر مسئول امور ایثارگران گفت: ادبیات دفاع مقدس تنها مختص ایران است، آن روی سکه دفاع مقدس یادآور گنجی ارزشمند ازاین دوران در گذر ازسختی‌ها و مدیریت جهادی بود که با عزت و اقتداراز این شرایط گذر کردیم و در مقابل دنیا ایستادیم.
یاوند عباسی با اشاره به اهمیت گسترش فرهنگ ایثار در جامعه اظهار داشت: فرهنگ ایثار را دردوران دفاع مقدس تجربه کردیم و امروزباید این فرهنگ را در خانواده،ارتباطات اجتماعی و ترافیک نهادینه کنیم و برای بهتر شدن شرایط موجود، نذر خدمت رسانی و نذر فرهنگی را در برنامه روزانه خود داشته باشیم.
وی در ادامه افزود:حفظ عزت و سربلندی ایثارگران را در اولویت خدمت رسانی به آنها قرار بدهیم و مقررات مربوط به ایثارگران را در اسرع وقت در ادارات اجرایی کنیم و با ساخت نماد در شهرها یاد شهدا را زنده نگهداریم .
فرماندار شهرستان پردیس نیز دراین نشست با اشاره سخنان رئیس جمهور گفت: در شرایط جدید جنگ اقتصادی هستیم که باید به تناسب شرایط مردم را هدایت کنیم تا از این توطئه دشمن گذر کنیم.
مرتضی حیدری افزود: ادارات دولتی باید در خط مقدم صرفه جویی باشد و مسئولین برنامه های خود را برای مردم توضیح دهند و آنها را قانع کنیم، اگر درست حرکت کنیم مردم با ما خواهند بود.
لازم به ذکر است بنا به دستور فرماندار این جلسه منظور صرفه جویی در مصرف برق با لامپ‎های خاموش برگزار شد.
تهرام/ 9441 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.