به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ایرنا، پرویز فتاح در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل سابق وجدید کمیته امداد استان تهران که در سرای محله فدک منطقه 8 شهرداری تهران برگزار شد اظهار داشت: در سال 96 میزان در آمد تهران از محل حمایت های این نهاد 160 میلیارد تومان بود که از مدیر کل جدید استان انتظار داریم تا با مشارکت و کمک های مردمی این رقم را افزایش یابد.
وی با بیان اینکه در حال حاضر 50 در صد حامیان کشور در تهران فعالیت دارند، افزود: امیدواریم با تشویق حامیان بتوانیم در سالیان متمادی خانواده ها، مددجویان و ایتام بیشتری را تحت پوشش قرار دهیم.
فتاح ادامه داد: این رفت و آمدها در مناسب مدیریتی از ازل تا ابد ادامه خواهد داشت ولی مهم ترین دست آورد ما سربلندی در آزمون و ارائه کارنامه موفق در حین مسئولیت است.
رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) اضافه کرد: اخلاق، صبوری، خوش رویی و توانمندی درکار محوله تنها چیزی است که از هر شخص به یادگار خواهد ماند.
وی جایگاه کمیته امداد تهران را در کشور بسیار مهم دانست و گفت: هدایت تهران تنها با تعامل، کار با اهل عمل و برخورداری از سایر نهادها امکان پذیراست که در چند سال گذشته شاهد همدلی و تعامل ازسوی مدیرکل استان تهران بودیم.
فتاح گفت: امیدواریم بتوانیم شاهد ترویج و پیاده شدن فرهنگ سادگی باشیم تا تمام مددجویان استان بتوانند به صورت متعادل از کمک ها مالی این نهاد برخوردار باشند.
همچنین در این مراسم از خدمات محسن ولیئی مدیرکل سابق کمیته امداد امام(ره) استان تهران که بازنشسته شده است تقدیرشد و حمید رضا شیران مدیرکل اصفهان به عنوان مسئول جدید این نهاد استان تهران معرفی شد.
تهرام/7247 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.