به گزارش روز شنبه روابط عمومی سازمان میادین و بازارهای میوه و تره بارتهران، در این اطلاعیه آمده است: انتشار چنین اخبار ناصحیحی در برخی رسانه ها و شبکه های اجتماعی، فضا سازی و شایعه پراکنی برخی سودجویان است که در شرایط فعلی قصد تشویش افکار عمومی به منظور تامین منافع نامشروع خود را دارند.
براساس این گزارش، در روزهای اخیر با نظارت های دقیق بازرسان سازمان و مشارکت شهروندان و غرفه داران و حمایت اصحاب رسانه نه تنها هیچگونه افزایش قیمت محصولات در بازارها ومیادین تابعه این سازمان در سطح شهر تهران مشاهده نشده که اختلاف چشمگیر قیمت بین بازارهای تحت مدیریت این سازمان با مغازه های میوه فروشی سطح شهر کاملا مشهود است که این مهم نشان دهنده موفقیت این سازمان در کنترل قیمت ها است.
این اطلاعیه تصریح می کند که افزایش اجاره بهای غرفه ها به هیچ وجه صحت ندارد و مبالغ اجاره غرفه ها توسط غرفه داران و در روند قانونی برگزاری مزایده در تابستان سال گذشته تعیین شده و تا پایان دوره یکساله اجاره ثابت می ماند.
سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از شهروندان و غرفه داران در خواست کرد که اخبار رسمی را از سایت سازمان مذکور و رسانه های رسمی و قابل استناد کشور دنبال کرده و به شایعات بی اساس توجهی نداشته باشند.
به گزارش ایرنا، بیش از 240 میدان و بازار میوه و تره بار در سطح شهر تهران وجود دارد و این میادین نقش ویژه‌ای را در تامین سبد مایحتاج خانوار دارا هستند.
تهرام/9343 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.