به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید حسین حسینی تبار در خطبه های این هفته نماز جمعه پردیس ضمن تبریک میلاد حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) اظهار داشت: نمایندگان مجلس در این دوره چند وزیر را استیضاح کردند و دوباره رای اعتماد دادند، حال سوال این است که اگر قرار است رای اعتماد دهند؛ پس چرا استیضاح می‌ کنند.
وی تصریح کرد: مجلس باید تحرک قانونگذاری خود را در بر ارگان های دولتی و عوامل اجرایی افزایش دهد.
وی با بیان اینکه سرانه مصرف کشور ما چند برابر سایر کشورها است، افزود: با وجود اینکه کشور ما سرشار از منابع زیرزمینی است ولی مصرف بهینه در تمامی زمینه ها انجام نمی شود.
حسینی تبار با به تحریم های تحمیلی آمریکا نیز اشاره کرد و گفت: آمریکا طی 40 سال گذشته مشکلات اقتصادی زیادی را با تحریم های ناجوانمردانه به کشور ما تحمیل کرده است اما بسیاری از نابسامانی های بازار ریشه داخلی دارد.
امام جمعه موقت پردیس عنوان کرد: کانون های قدرت و ثروت عامل اصلی مشکلات کنونی کشور هستند و با سوء استفاده از این شرایط موجب تزلزل بازار ارز شده اند.
وی نقش قوه قضاییه را در کنترل مشکلات جامعه بسیار ارزنده بیان کرد و افزود: مسئولان قوه قضائیه در هر سطحی اقتدار خود را در مقابله با فساد و مشکلات نشان دهند و به هیچ مفسدی در هر پست و مقامی رحم نکنند، در این صورت است که به آرامش اقتصادی می رسیم.
وی گفت: مشکلات امروز جامعه از زمان جنگ بیشتر نیست و با وجود جوانان مومن می توانیم بر مشکلات چیره شویم.
حسینی تبار ادامه داد: رویه اخلاقی مردم در جامعه باید تغییر کند چرا که همه ما یک خانواده و در یک جامعه زندگی می‌کنیم و با صبر و حوصله در تمامی کارها انصاف را رعایت کنیم.
وی افزود: تغییر نگاه دولت به تیم اقتصادی، نظارت نمایندگان مجلس، اقتدار قوه قضائیه، همدلی و همراهی مردم کلید موفقیت ما در خروج از مشکلات موجود است.
تهرام/9441/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.