به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های این هفته نماز جمعه ورامین با اشاره به لزوم مقابله با فساد اقتصادی افزود: امروز دشمنان قسم خورده نظام تلاش دارند تا به هر دلیلی به این نظام الهی صدمه وارد کنند و باید توجه داشت که ما هر زمان به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب توجه کردیم، پیروز میدان بودیم.
وی با تأکید بر لزوم حمایت از اقتصاد مقاومتی و تولید داخلی اظهار داشت: امروز همه وظیفه دارند تا از تولیدکنندگان داخلی حمایت کنند، سخت گیری های بی مورد و سنگ اندازی ها بر سر راه تولید کنندگان، راه حمایت از کالای ایرانی نیست.
خطیب جمعه ورامین تصریح کرد: امروز دشمن با تمام توان، جنگی اقتصادی را علیه ملت ایران راه انداخته و برخی از مفسدان داخلی نیز همراه با دشمنان حقوق این مردم را پایمال می کنند و نیاز است تا دستگاه قضایی باید با سرعت و قاطعیت با تروریست های اقتصادی مقابله کند.
وی از دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی خواست تا مانند دوران جنگ ، دادگاه صحرایی تشکیل دهند و مفسدان اقتصادی را به سزای اعمالشان برساند.
محمودی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه با اشاره به این که دشمن در صدمه وارد کردن به ایران اسلامی، شبیخون فرهنگی را در اولویت قرار داده است، افزود: دشمن با 250 شبکه ماهواره ای به جنگ انقلاب اسلامی آمده است.
وی گفت: دشمنان نظام تلاش دارند تا با لجن پراکنی علیه ایران اسلامی دستگاه های نظام را تضعیف کنند و در این مسیر جایگاه ولایت را هدف قرار داده اند.
وی اضافه کرد: مقابله با این توطئه به هوشیاری و حرکت در مسیر ولایت از سوی همگان نیاز است.
امام جمعه موقت ورامین افزود : دشمن تلاش دارد تا با تمام توان ملت را ناامید و جوانان را از آینده کشور دلسرد کند در صورتی که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد و توطئه شوم دشمنان نمی تواند خللی در مسیر رو به تکامل آن وارد کند.
تهرام/7254/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.