به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی شاهچراغی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرری در حرم عبدالعظیم حسنی (ع) به اهمیت بخش خصوصی در حوزه اقتصاد اشاره کرد و گفت: دولت باید نسبت به بخش خصوصی توجه کند و نقشه راه اقتصاد را با ثبات و دقت بیشتری مورد تاکید و اهمیت قرار دهد.
وی یادآور شد: مقام معظم رهبری به موضوع اقتصاد مقاومتی و جدی گرفتن آن تاکید دارند و طبق فرمایشات ایشان علاج واقعه قبل از وقوع باید انجام شود.
خطیب جمعه شهرری افزود: مسئولان نباید در مقابل مشکلات دست روی دست بگذارند، چرا که بسیاری از مشکلات پیش آمده دارای راه حل هستند.
وی ادامه داد: در زمینه بروز مشکلات خرمشهر و آبادان گاهی غفلت هایی صورت گرفت و سبب شد تا دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وارد میدان شده و موج سواری خود را شروع کنند.
امام جمعه شهرری اظهار داشت: مسئولان باید به مشکلات مردم توجه کنند و با آنها به صورت چهره به چهره روبرو شوند تا با مشکلات آنها از نزدیک آشنا شده و برای حل آن اقدام کنند.
وی افزود: با توجه به اینکه امروزه دشمن در کمین کشور ایران هستند و از هر فرصتی سوء استفاده می کنند، مردم و مسئولان باید با همراهی و همکاری یکدیگر هر چه زودتر مشکلات را حل کنند.
حجت الاسلام شاهچراغی خاطر نشان کرد: در زمینه مشکلات قطع آب و برق چاره ای نیست و مردم هم باید در این خصوص به مسئولان کمک کرده و یاری رسانند.
وی اظهار داشت: در طول چهل سال انقلاب اسلامی با وجود مشکلات عدیده ای که وجود داشت، مردم مقاومت کردند.
خطیب جمعه شهرری گفت: مردم مطمئن باشند که آینده بهتر از آن ما خواهد بود و با همراهی و همکاری مردم در کنار مسئولان مشکلات از بین خواهد رفت.
وی در ادامه عنوان کرد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در زمینه برائت از مشرکان در حج، این موضوع نباید فراموش شود و حجاج به آن توجه داشته باشند.
وی افزود: به فرموده معظم له؛ مسجدالحرام و مسجدالنبی متعلق به فرد خاصی نبوده و مربوط به همه مسلمانان جهان است و نباید کسی مانع برائت از مشرکان شود.
6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.