مدیر فرهنگی هنری شهرداری منطقه 9 تهران روز جمعه در آیین گشایش این فرهنگسرا به خبرنگار ایرنا گفت: این نمایشگاه با همت مدیریت شهرداری منطقه، همزمان با دهه کرامت از 29 تیرماه تا سوم مردادماه از ساعت 10 تا 16 در ترمینال شماره 2 فرودگاه مهر آباد برای بازدید عموم دایر است.
رویا فتحی با بیان اینکه در این نمایشگاه بیش از هشت غرفه برای بازدید در نظرگرفته شده است، خاطر نشان کرد: برنامه های فرهنگی برای کودکان، پخش رادیویی با موضوعات مختلف کرامت با حضور خادمان حرم امام رضا(ع) اجرا می شود.
بیان دل نوشته های رضوی، الگوی درست تغذیه و سلامت جسمی، توزیع محصولات فرهنگی، عرضه کتاب، غرفه عفاف و حجاب، غرفه کودکان (نقاشی، سفالگری ) از دیگر برنامه های جانبی این فرهنگسرا است.
وی عنوان کرد: این نمایشگاه با هدف گسترش و تعمیق شهروندان از الگوهای دینی، آشنایی هر چه بیشتر با سیره ائمه اطهار، ارائه خدمات فرهنگی به مسافران راه اندازی شد.
فتحی در ادامه از برگزاری برنامه فرهنگی و هنری و غنی سازی اوقات فراغت تابستانه در فرهنگسرای رویش نیز خبر داد و گفت: یکی از برنامه اساسی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران برگزاری برنامه مفرح و آموزنده برای نوجوانان و جوانان است.
به گفته وی در طرح غنی سازی اوقات فراغت برنامه های کتابخانه ای، مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی، برگزاری طرح مناجات (حسنی بمان) در پنجشنبه هرهفته، برگزاری طرح های تکنسین های پزشکی و دندانپزشکی، کلاس های تئاتر، فن بیان و کار آفرینی در تمامی مراکز فرهنگی منطقه 9 اجرا می شوند.
تهرام/7247/7245/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.