به گزارش ایرنا، احداث این بیمارستان که از مصوبات سفر دولت به شهرستان قرچک است با مشارکت بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و نیز اعتباری بالغ بر 340 میلیارد ریال طی مدت چهار سال انجام شده است.
رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در حاشیه این مراسم گفت: این نهاد سال 94 تفاهم نامه ای را با وزارت بهداشت به منظور تکمیل 10 بیمارستان نیمه کاره در مناطق مختلف کشور منعقد کرد.
«محمد مخبر» افزود: با انعقاد این تفاهم نامه طی کمتر از دو سال هفت بیمارستان در مناطق مختلف کشور تکمیل و به مردم تحویل شد که بیمارستان برکت شهید ستاری قرچک یکی از آنهاست.
وی اظهارداشت: سه بیمارستان دیگر توسط بنیاد برکت در حال احداث است که تلاش می شود تا شهریور سال 98 مورد بهره برداری قرار گیرد.
مخبر گفت: بنیاد برکت در شهر تهران در حال احداث بیمارستان فوق تخصصی با 800 تخت است تا خدمات درمانی به بیماران نیازمند سراسر کشور با هزینه های اندک ارائه شود.
وی افزود: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در حال احداث چهار مرکز فوق تخصصی سرطان در مناطق مختلف کشور نیز است که از این تعداد دو مرکز در تهران، یک مرکز در اهواز و یک مرکز در نجف آباد احداث می شود.
مخبر مجموع هزینه های ستاد اجرایی حضرت امام در بخش درمان را چهار هزار میلیارد تومان اعلام و بیان کرد: این ستاد تعهد احداث 200 مرکز بهداشتی در سراسر کشور را داشته که از این تعداد 154 مرکز به اتمام رسیده است.
وی در خصوص ساخت بیمارستان جدید شهید مفتح ورامین نیز که کلنگ آن امروز به زمین خورد گفت: این بیمارستان 200 تختخوابی به 350 تخت افزایش خواهد یافت و ساخت آن طی سه و نیم سال به اتمام می رسد.
شهرستان قرچک در جنوب شرق تهران قرار دارد.
تهرام/7254/ 1008
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.