به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا آقا علیخانی عصر دوشنبه در حاشیه مراسم تکریم و معارفه بخشدار مرکزی فیروزکوه اظهار داشت: سیاست های دولت بر این است تا از ظرفیت های بی انتهای مردمی استفاده کند، چرا که با توجه به اقدامات خوبی که در سطح شهرستان به ویژه روستاها انجام شده و نیز اولویت مد نظر با ساکنان روستاها و فعالان در این منطقه است.
وی با بیان اینکه در شرایط امروزی کشور باید وحدت و هم افزایی لازم میان همه ارکان های نظام در راستای پاسخگویی به خواسته های بحق مردم صورت پذیرد تصریح کرد: امروزه مهم ترین وظیفه مسئولین حضور در میان مردم و پاسخگویی به نیازهای اساسی جامعه است چرا که در این زمینه دهیاران و بخشداران ارتباط خوبی با مردم دارند.
آقاعلیخانی تاکید کرد: همه آحاد جامعه بایستی دست به دست هم دهند و با مدیریت هزینه ها و رعایت مصرف منابع آب، برق و سایر انرژی ها از این شرایط دشواری که آینده روشنی پیش روی کشور و نظام خواهد بود، عبور کنند.
مدیر کل تقسیمات کشوری و امور سیاسی و انتخابات استانداری تهران، به پتانسیل های گردشگری فیروزکوه اشاره کرد و بیان کرد: فرصت گردشگری فیروزکوه، یکی از زمینه های استثنایی استان تهران به شمار می رود و باید با بسترسازی مناسب در صنعت گردشگری در جهت ایجاد اشتغال، جذب سرمایه گذاری و توسعه شهرستان گام های استواری را برداشت.
همچنین فرماندار فیروزکوه نیز گفت: شهرستان فیروزکوه دارای ظرفیت های بسیار بالا و منحصر بفردی در حوزه های صنعت، کشاورزی، گردشگری و خدمات است.
مهدی یوسفی جمارانی با اشاره به فعالیت و پویایی روستاهای فیروزکوه افزود: همدلی میان شوراهای اسلامی روستاها نوید دهنده این است که می توان به طور مناسبی از پتانسیل های موجود بهره برداری کرد.
وی تصریح کرد: اقداماتی که دولت تدبیر و امید با همکاری مجلس شورای اسلامی در طول چند سال اخیر داشته نشانگر توجه ویژه به توسعه روستا ها بوده است که تصمیم بر این شده مسائل روستاها به خودشان واگذار شود.
وحید شهبازی در این مراسم به عنوان بخشدار مرکزی جدید فیروزکوه معرفی شد.
فیروزکوه با 40 هزار نفر جمعیت، در شمال شرقی تهران واقع شده که این شهرستان دارای دو بخش مرکزی و ارجمند است که در بخش ارجمند 15 روستا و بخش مرکزی نیز41 روستا وجود دارد.
تهرام/7247/ب.ت//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.