به گزارش ایرنا «محمدحسین مقیمی» روز دوشنبه در حاشیه بازدید از واحدهای صنعتی شهرک صنعتی قرچک در جمع خبرنگاران افزود: عزم مدیران بویژه در استان ها باید بر رفع موانع تولید استوار باشد.
وی بیان کرد: فعالان بخش اقتصادی مسائل و مشکلاتی دارند که باید با حضور مدیران کل و مسئولان دستگاه های اجرایی استان در محل مطرح و آن دسته از مسائلی که در خود شهرستان قابل حل است پیگیری و موانع مرتفع شود.
مقیمی اظهارداشت: مشکلات کلان نیز باید در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مطرح یا در سطح وزیران و هیأت دولت پیگیری و برای رفع آنها تلاش شود.
وی گفت: برخی واحدهای تولیدی با دستگاه هایی نظیر دارایی، تأمین اجتماعی و بانک ها مشکلاتی دارند که تلاش می شود در جلسات تخصصی و با حضور صاحبان صنایع و مدیران کل دستگاه های اجرایی بررسی و راه های قانونی رفع آن ارائه شود.
استاندار تهران همچنین اظهارداشت: شهرک صنعتی قرچک یکی از فعال‌ترین شهرک‌های صنعتی استان تهران است که زمین های فاز نخست آن به متقاضیان واگذار شده،مطالعه و اقدام لازم برای اجرای فاز دوم آن در دست اجراست و بزودی زمین ها به صنعتگران واگذار می شود.
وی یکی از مشکلات شهرک صنعتی قرچک را گازرسانی برشمرد و گفت:برخی واحدها برای تولید خود با مشکل مواجهند و باید هر چه زودتر این مشکل برطرف شود.
در سفر یک روزه استاندار تهران که با هدف بررسی مصوبات جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران انجام شد یک طرح آبرسانی به روستای قشلاق جی تو با 820 میلیاردیال اعتبار و کمربندی جنوبی قرچک با 355 میلیارد ریال افتتاح شد.
قرچک با 270 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254/ 1008
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.