مهدی نیکبخت روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: عملیات اجرایی پروژه مهر 97 با هدف زمینه سازی مقدمات لازم برای شروع سال تحصیلی 98-97 ایجاد زیرساخت های لازم آموزشی و تربیتی در مدارس قرچک آغاز شده و تا اول مهر امسال ادامه دارد.
وی افزود: نظام تعلیم و تربیت موظف است با کار، تلاش، برنامه ریزی، سازماندهی نیروی انسانی، ساماندهی امکانات و فضاهای فیزیکی، بهره گیری صحیح و مناسب از توانمندی های موجود و کسب آمادگی کامل از دانش آموزان در سال تحصیلی جدید استقبال کند.
وی بیان کرد: پروژه مهر شامل ساماندهی به موقع نیروی انسانی، آماده سازی مدارس برای حضور شاداب و با نشاط دانش آموزان در کلاس و ایجاد نظم و انسجام در مدارس می باشد که در طول ایام تابستان اجرا می شود.
نیکبخت اظهار داشت : یکپارچگی فرآیند نظام آموزشی و بهره گیری بهتر از امکانات ، نیروی انسانی و تجهیزات موجود در دسترس در بالا بردن سطح بهره وری و افزایش کارایی از دیگر اهداف برگزاری این طرح است .
نیکبخت تصریح کرد : ستادهای اجرایی این طرح در قالب کمیته سازماندهی، تعمیر و تجهیز، توجیه و تبلیغ، تایید صلاحیت ، نظارت و ارزیابی و انتصابات در طول اجرای این طرح در آموزش و پرورش فعالیت خود را انجام می دهند .
بیش از 50 هزار دانش آموز در مدارس شهرستان قرچک به تحصیل مشغول می باشند.
شهرستان قرچک با بیش از 270 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.