به گزارش ایرنا، محمد علی افشانی روز شنبه درحاشیه آئین باز گشایی بخش میانی خط هفت مترو تهران در ایستگاه مهدیه در جمع خبرنگاران افزود: فاز نخست تکمیل و راه اندازی خط هفت مترو امروز انجام شد و پیش بینی می شود تا دهه فجر فاز دوم این طرح عملیاتی شود.
وی با بیان اینکه برای تکمیل و تجهیز خط هفت مترو 2500 میلیارد تومان اعتبار لازم است ، ادامه داد: در صورت تامین این اعتبار، خط هفت به صورت کامل در خرداد سال آینده تکمیل و افتتاح می شود.
شهردارتهران درخصوص نواقص موجود در خط هفت مترو تهران اظهارداشت: این خط که در گذشته افتتاح شده بود مشکلاتی در سیستم سیگنالینگ و هواکش داشت که در واقع با اعتبار 234 میلیارد تومانی امروز 6 کیلومتر از این خط به بهره برداری رسید.
افشانی در خصوص ایمنی خط هفت مترو تاکید کرد: نکات ایمنی در این خط به مانند خطوط دیگر مترو رعایت و ارتقا یافته اما مسئول تضمین ایمنی این خط از مترو تهران پیمانکار آن است.
وی در خصوص اظهارات رئیس سازمان ورزش شهرداری مبنی بر اختصاص رایگان چند بیلبورد سطح شهر به یکی از فیلم های سینمایی که قرار است اکران شود افزود: تصمیم گیری در این خصوص در حیطه اختیارات رئیس سازمان ورزش شهرداری نیست وسازمان زیبا سازی شهرداری مسئول بیلبوردهای شهر تهران است.
افشانی خطاب به خبرنگاران خاطر نشان کرد: این امر در تهران اتفاق نیفتاده و هر زمان که بیلبوردی به رایگان در اختیار شخص خاصی قرار گرفت آن وقت می توانید پیگیری کنید.
تهرام/9343/1735 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.