کوروش گلریز روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شهرداری پردیس در راستای بهینه ‌سازی مصرف انرژی برق و آب و تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، 6 طرح را اجرا می کند.
وی در ادامه افزود: یکی از مهم‌ترین اقدامات شهرداری پردیس در این حوزه، خودکفایی این مجموعه در تولید برق نصب دیزل ژنراتور طی تفاهم نامه‌ای با اداره برق شهرستان پردیس است.
شهردار پردیس تصریح کرد: این سازمان با تولید 100 کیلووات ساعت انرژی، برق مورد نیاز خود را تامین کرده و طی ساعات اوج مصرف (11 تا 13) از مدار برق شهری خارج می‌شود تا از این طریق به افزایش توان این شبکه برای خدمات رسانی به شهروندان کمک شود.
گلریز درادامه افزود: استفاده از50 درصد توان سیستم سرمایشی موتورخانه، بهره گیری از لامپ‌های فوق کم مصرف ال.ای.دی با کاهش 70 درصدی روشنایی مراکز شهرداری، همراهی خودجوش کارکنان این مجموعه در فضای اداری و کاهش مصرف برق در ساختمان مرکزی و دیگر ابنیه شهرداری پردیس را نسبت به زمان مشابه سال گذشته 40 درصد کاهش داده است.
وی گفت: علاوه بر موارد یاد شده20 درصد روشنایی پایه چراغ‌های تزئینی بوستان‌ها و معابر سطح شهر و ساعت کاری آب‌نمای بوستان‌ها به منظور صرفه جویی در مصرف آب و برق کاهش یافته است.
تهرام/9441//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.