به گزارش ایرنا، گرچه اواخر هفته گذشته یکی از رسانه ها خبر کوتاهی مبنی بر تکذیب تعطیلی این برند را هم کار کرد اما این اخبار تعطیلی بود که همچنان در رسانه ها بویژه رسانه های خارجی بازتاب وسیعی پیدا کرده بود.
این خبرسازی درحالی انجام شد که به گفته مدیران مجموعه برند «بیک»، خط تولید خودکار بیک از 15 سال گذشته تاکنون تعطیل شده و به جای آن یک محصول عطر تولید و سه محصول دیگر وارد می شود.
به گفته مدیران این مجموعه، طی روزها و ماههای اخیر هیچ تعطیلی یا حادثه خاصی در این کارخانه و فعالیت های اقتصادی آنها رخ نداده است.
خط تولید خودکار بیک با لیسانس شرکتی فرانسوی از حدود 60 سال پیش در ایران آغاز شد که تولید آن تا 15 سال پیش جریان داشت.
مدیرعامل شرکت «عطر بیک یار» می گوید: در مجموعه ما 15 سال است که خودکار تولید نمی شود و به جای آن تولید عطر که از 25 سال گذشته شروع شده در جریان است.
«علی بهراد مهر» روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا استان تهران افزود: واردات سه قلم محصول دیگر نیز از جمله فعالیت های این شرکت است که طبق روال معمول جریان دارد.
وی که می گوید از دلایل انتشار اخبار مربوط به تعطیلی این برند خودکار بی اطلاع است از بازتاب وسیع این خبر بویژه در رسانه های خارجی اظهار تعجب کرد.
بهراد مهر ادامه داد: ماشین آلات مربوط به تولید خودکار بیک نیز ( طی سال های گذشته) از طریق شرکت فرانسوی در اختیار یک شرکت دیگر ایرانی قرار گرفته و تولید خودکار با برندی دیگر درحال انجام است که ارتباطی با مجموعه ما ندارد.
وی در پاسخ به این پرسش خبرنگار ایرنا که آیا در ماههای اخیر مشکلی در تولید کارخانه داشته اید، تصریح کرد: خیر، مشکلی نداریم.
بهراد مهر اضافه کرد: طی ماههای اخیر به علت نوسان های نرخ ارز کمی اذیت شدیم اما هیچ تعدیل نیرو یا کاهش میزان تولید نداشته ایم.
به گفته مدیرعامل شرکت عطر بیک یار، در این مجموعه حدود 140 نفر به طور مستقیم و 500 نفر غیرمستقیم مشغول به کار هستند و سالانه چهار میلیون عطر تولید می شود.
وی تصریح کرد: شرکتی که بیش از 60 سال سابقه فعالیت دارد براحتی تعطیل نمی شود.
تهرام/ 9441/ 1008
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.